Robert Wielgo w AdTotal. Odszedł Michał Tober

Robert Wielgo został w Wirtualnej Polsce zastępcą dyrektora pionu ds. rozwoju oferty reklamowej. Zastąpił na tym stanowisku Michała Tobera, który z początkiem czerwca zakończył współpracę z WP.

km
km
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Wielgo będzie odpowiadał za rozwój wielokanałowej oferty reklamowej AdTotal, realizację planów strategicznych i bieżącą politykę sprzedażową sieci.

Do jego zadań należeć będzie także m.in. aktywne pozyskiwanie partnerów i klientów AdTotal, budowa nowych produktów reklamowych, stała analiza rynku reklamy internetowej pod kątem zachodzących na nim zmian w celu optymalizacji oferty sieci, analiza zapotrzebowania na nowe produkty i miejsca reklamowe w portalu, a także inicjowanie w WP prac nad innowacyjnymi projektami, atrakcyjnymi pod względem sprzedażowym.

Robert Wielgo karierę zawodową rozpoczął w 1997 roku. Z branżą reklamową związany od 1999 roku. Przez ostatnie lata piastował stanowiska dyrektora PR i marketingu w Datev Symfonia Sp. z o.o. (2004-2009) oraz dyrektora sprzedaży w dGCS S.A./kierownika Sprzedaży Infor Lex; grupa Infor PL (2009-maj 2011). W Datev Symfonia budował struktury sprzedaży w ramach międzynarodowego koncernu oraz kształtował politykę marketingową spółki. W grupie Infor PL rozwijał ofertę nowych produktów, budował sieć partnerską, zajmował się ponadto szkoleniami m.in. z zakresu produktów oraz technik sprzedażowych.

Wielgo ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, jest też absolwentem Podyplomowego Studium Menedżerskiego przy Szkole Głównej Handlowej.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"