SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Rodzinka.pl” liderem, ale z mniejszą widownią

Drugi sezon komediowego serialu TVP 2 “Rodzinka.pl” oglądało więcej widzów niż śledziło w tym czasie konkurencyjne kanały. Serial miał jednak mniejszą oglądalność niż wiosną, ale z reklam przyniósł więcej.

fot. TVP

fot. TVP

Średnia oglądalność 26 odcinków drugiej serii, emitowany w środy o 20.45 i 21.10, wyniosła 3,1 mln widzów, co przełożyło się na 20,55 proc. udziału w grupie 4+ i 24,15 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Pierwsza edycja, emitowana w tym samym paśmie, wiosną br. miała 3,24 mln oglądających, przy udziałach na poziomie 21,12 proc. i 23,23 proc. (poznaj szczegóły). Z kolei rok temu w paśmie “Rodzinki.pl” TVP 2 przyciągała aż 6 mln widzów, ale stacja nadawała wtedy swój hit - serial “M jak miłość”.

Dwójka w czasie emisji “Rodzinki.pl” była liderem rynku. Na drugim miejscu z udziałem w 4+ na poziomie 20,55 proc. znalazła się stacja TVN, emitująca wtedy serial “W11- Wydział Śledczy” i początek “Top model”. Dalej były: Polsat (filmy fabularne, mecze Ligi Mistrzów; 12,53 proc.) i TVP 1 (“Pacyfik”, “Ratownicy”, “Rezydencja”; 11,50 proc.). W grupie 16-49 TVP 2 też była liderem mając jeszcze większą przewagę nad drugim TVN.

Wpływy reklamowe z drugiego sezonu serialu wyniosły 24,3 mln zł, podczas gdy pierwsza przyniosła tylko 11,8 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Z danych telemetrycznych wynika, że produkcję śledziły głównie kobiety, widzowie w wieku 10-15 lat, 30-54 lata i ci po sześćdziesiątce, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.


fot. TVP

Kolejny sezon “Rodzinki.pl” TVP 2 planuje pokazać jesienią 2012 roku. Wiosną zamiast tej produkcji na antenie pojawi się nowy serial komediowy “Ja to mam szczęście” (więcej na ten temat).


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 2-Rodzinka.pl3 098 28320,55%24,15%
TVN3 058 05520,28%17,22%
Polsat1 888 84612,53%14,02%
TVP 11 734 92511,50%9,39%

 Profil widowni “Rodzinki.pl”

  ADH %AFF
PłećMężczyźni33,06%69
Kobiety66,94%129
Wiek 4-93,90%66
 10-157,08%104
16 - 194,08%73
20 - 244,32%55
25 - 296,66%75
30 - 349,82%119
35 - 3910,13%137
40 - 447,71%120
45 - 497,32%106
50 - 548,37%104
55 - 597,53%97
6023,07%114
Wlk. miastaWieś47,16%120
< 50 tys.24,73%103
50-100 tys.6,75%79
100-200 tys.6,12%76
> 200 tys.15,23%76
ZawódTop management7,97%92
Pracownicy średniego szczebla17,74%118
Pracownicy fizyczni i rolnicy17,42%87
Emeryci29,98%117
Inni26,89%88
WykształceniePodstawowe46,23%102
Średnie28,94%98
Wyższe13,84%110
Inne10,98%86


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Rodzinka.pl” liderem, ale z mniejszą widownią

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edi
Witam !
Mam pytanie do reżyserów tego serialu:
Ten serial leży w gestii oglądania tylko dla dorosłych?
Zachowanie dzieci w tym serialu nie jest dobrym wzorem dla tego wieku młodzieży.
Były serial "Licencja na wychowanie" pokazuje naturalne koleje życia dzieci w rodzinie., czego nie mogę się dopatrzeć w "Rodzince"
Pozdrawiam
odpowiedź
User
mz
a ja tam kocham rodzinkę, ubaw na całego!!:)
odpowiedź
User
Nana
Rodzinka.pl to serial komediowy, jedyny w swoim rodzaju. Każdy by chciał zeby tak śmiesznie było w każdej polskiej rodzinie :). Pozdrawiam serial 10/6
odpowiedź