Średnia oglądalność odcinków 11. edycji „Rodziki.pl”, pokazanych w okresie od 8 września do 15 grudnia br., wyniosła 1,39 mln widzów, co przełożyło się na 10,25 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,77 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w piątki głównie o godz. 21.45.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek produkcji wyemitowany 8 grudnia o 21.15, który zainteresował 1,75 mln osób.

W porównaniu do jesieni ub.r. widownia serialu wzrosła o 160 tys. osób. Dziewiątą edycję „Rodzinki.pl” śledziło średnio 1,23 mln osób przy udziałach na poziomie 8,82 proc. w 4+, 11 proc. w 16-49 oraz 10,59 proc. w 16-59.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/swiateczna-kampania-avon-malgorzata-kozuchowska-tomasz-karolak-mateusz-pawlowski ##
Dwójka w czasie emisji serialu zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie wiceliderem był TVN, nadający wówczas filmy fabularne, co dało mu 9,73 proc. udziału. Trzecia była TVP1 Polsat (gł. pasmo filmowe; 9,68 proc.), a czwarty - Polsat (gł. reality-show „Wyspa przetrwania”; 8,09 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-siodmy-sezon-o-mnie-sie-nie-martw-tvp2 ##
Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka była wiceliderem.
Wpływy reklamowe z 17 odcinków „Rodzinki.pl 11” wyniosły 9,38 mln zł. Dla porównania ósma seria licząca 13 odcinków zarobiła z reklam 6,20 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/500-tys-widzow-pod-wspolnym-niebem-tvp2-przegrala-z-konkurencja ##










