„Rodzinka.pl” straciła 260 tys. widzów. TVP2 wiceliderem w 16-49

Trzynasty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,13 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu spadła o 260 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła trzecie miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 10,35 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Rodzinka.pl” straciła 260 tys. widzów. TVP2 wiceliderem w 16-49
fot. tvp

Średnia oglądalność odcinków 13. edycji serialu „Rodzinka.pl”, pokazanych w okresie od 14 września do 7 grudnia br., wyniosła 1,13 mln widzów, co przełożyło się na 8,50 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 10,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,40 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w piątki o godz. 21.45.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek produkcji wyemitowany 16 listopada, który zainteresował 1,35 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-of-poland-9-tvp2-1-9-mln-widzow-tvp2-wiceliderem,7171191793055873a ##

Dwójka w czasie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem był TVN, nadający wówczas filmy fabularne, co dało mu 10,50 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. „Big Music Quiz”; 9,39 proc.), a czwarty - Polsat („Lepiej późno niż wcale” i „The story of my life”; 7,17 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka była wiceliderem.

grafika

Wpływy reklamowe z „Rodzinki.pl 13” wyniosły 10,35 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dziewczyny-ze-lwowa-tvp1-3-sezon-ogladalnosc-nowe-pasmo,7171191092434561a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?