SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rozwój sieci Ad.net S.A.

Na początku 2005 roku największa polska sieć reklamy internetowej rozpoczęła gruntowną reorganizację, która zakończyła się w maju. Od 1 czerwca Ad.net działa w nowej strukturze

Dyrektorem Zarządzającym firmy został Adam Kwaśniewski (dotychczasowy Dyrektor Handlowy sieci). Każdy z pionów funkcjonalnych (sprzedaż, zakup, traffic) zyskał swojego kierownika, odpowiedzialnego za realizację bieżących zadań działu.

Działem Sprzedaży, współpracującym z Klientami firmy, pokieruje Katarzyna Rucińska (dotychczas zatrudniona w ARBOmedia Polska). Na stanowiska Account Managerów awansowali Andrzej Cudny i Bartosz Kwaśniewski (poprzednio Junior Account Managerowie). Do działu na stanowisko Account Managera dołączyła także Marta Wertelecka, która posiada doświadczenie m.in. w reklamie outdoorowej, prasowej i internetowej. Do końca roku przewidywany jest dalszy rozwój działu sprzedaży.
Za Dział Zakupu, reprezentujący Ad.net w kontaktach z partnerami sieci - witrynami oraz wspierający działania sprzedażowe (badania, akcje specjalne) odpowiada Bartosz Wieczorek (dotychczas Account Manager).

Kierownictwo Działu Traffic, obsługującego powierzchnię reklamową od strony technologicznej, powierzone zostało Darkowi Werelichowi (dotychczas Traffic Manager).

"Jak wiadomo rynek reklamy internetowej wzrasta. Łączy się to również ze zdecydowanym wzrostem działań konkurencyjnych wśród portali, sieci reklamowych, wydawców. Jesteśmy i zamierzamy pozostać niekwestionowanym liderem wśród sieci reklamowych - zarówno pod względem jakości portfolio, jak i udziału w rynku. Zaufanie naszych partnerów - najlepszych serwisów polskiego internetu - oraz coraz większa ilość kampanii realizowanych dla naszych klientów, obligują nas do ciągłego rozwoju, także w zakresie funkcjonalności struktury. Biorąc również pod uwagę częstotliwość naszych przeprowadzek, związanych z rosnącym stanem osobowym, można powiedzieć, że transformacja to nasza biznesowa filozofia" - mówi Adam Kwaśniewski, Dyrektor Zarządzający Ad.net.

Dołącz do dyskusji: Rozwój sieci Ad.net S.A.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl