S4 w SAR

Agencja Reklamowa S4 dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR).

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych reprezentują ją Marcin Pleti - prezes zarządu oraz Michał Stanisz - wiceprezes zarządu.

"Cieszę się, że nasza wysoka pozycja w branży została potwierdzona przez środowisko stowarzyszone w SAR, a to zaproszenie do jest dla nas równocześnie zobowiązaniem. Dlaczego dopiero teraz?  Chyba wcześniej za bardzo skupieni byliśmy na pracy” – tak o przystąpieniu S4 do SAR mówi Michał Stanisz – Research, Strategy & Development Director Agencji. Do SAR dołączyły również agencja Max Arpp oraz dom mediowy Guideline.

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych jest prestiżową organizacją branżową, do której należą łącznie 34 agencje reklamowe i 15 domów mediowych. Działa od 1997 roku i współtworzy tak ważne dla polskiego środowiska reklamy wydarzenia, jak konkurs EFFIE Awards, festiwal reklamy KTR, festival Cannes Lions - Young Creatives, konkurs Media Trendy, festiwal “Noc Reklamożerców” i Zjazd Reklamy.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta