SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sekcje regionalne Onetu, Fakt.pl i WP z dużymi wzrostami, Trojmiasto.pl przyciąga na najdłużej

Wśród platform internetowych z informacjami i publicystyką regionalną i lokalną zdecydowanym liderem zasięgowym pozostaje Nasze Miasto, a najdłuższy czas korzystania przez odwiedzającego osiąga Trojmiasto.pl. Dużo użytkowników zyskały sekcje regionalne Onetu, Fakt.pl i WP.pl, za to duże spadki zanotowały analogiczny dział Wyborcza.pl i witryna „Gazety Pomorskiej”.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w czerwcu br. Nasze Miasto (Polska Press) jako stronę www i aplikację mobilną odwiedziło 9,01 mln użytkowników, czyli 30,26 proc. wszystkich polskich internautów. Każdy spędził tam średnio 3 minuty i 57 sekund.

Dalej w zestawieniu są sekcje portali ogólnotematycznych z informacjami i publicystyką dotyczącymi tematyki regionalnej i lokalnej. Na Onecie (Ringier Axel Springer Polska) taki dział zanotował 7,96 mln użytkowników, 26,74 proc. zasięgu oraz 8 minut i 23 sekundy średniego czasu korzystania, na portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) - 5,3 mln odwiedzających, 17,81 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 23 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a na portalu „Gazety Wyborczej” (Agora) - 5,07 mln użytkowników, 17,04 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 18 sekund średniego czasu.

Na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) analogiczną sekcję odwiedziło 4,3 mln internautów, spędzając przeciętnie po 4 minuty i 12 sekund. Na TVN24.pl taka sekcja miała 2,42 mln użytkowników, 8,15 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 18 sekund średniego czasu korzystania, a na WP.pl - 2,21 mln odwiedzających, 7,44 proc. zasięgu oraz minutę i 22 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

Wśród platform dotyczących wybranych regionów na czele jest Trojmiasto.pl, w którym każdy z 2,53 mln internautów (co dało 8,49 proc. zasięgu) spędził średnio 14 minut i 23 sekundy. W tej ostatniej statystyce witryna jest liderem w całym zestawieniu.

ePoznan.pl zanotował 2,12 mln użytkowników, 7,12 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 55 sekund przeciętnego czasu korzystania, a platforma „Gazety Pomorskiej” (Polska Press) - 1,8 mln internautów, 6,06 proc. zasięgu oraz 2 minuty i sekundę średniego czasu korzystania.

Nasze Miasto w porównaniu do maja straciło 136,4 tys. użytkowników (1,5 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 4 sekundy (1,7 proc.). Dużo mocniej pogorszyły się wyniki dwóch innych witryn. W sekcji regionalno-lokalnej Wyborcza.pl ubyło 885,5 tys. internautów (14,9 proc.) i 8 sekund przeciętnego czasu korzystania (3 proc.), a w witrynie „Gazety Pomorskiej” - 923,4 tys. użytkowników (33,9 proc.) i też 8 sekund średniego czasu korzystania (6,2 proc.).

Na portalu „Super Expressu” dział z treściami regionalnymi i lokalnymi zanotował spadek liczby odwiedzających o 276,2 tys. (4,9 proc.) i niewielki wzrost przeciętnego czasu korzystania przez internautę (o 2 sekundy, czyli 1 proc.), a na TVN24.pl taka sekcja straciła 26,1 tys. użytkowników (1,1 proc.) i 1 sekundę średniego czasu korzystania (0,4 proc.).

Za to na Onecie taki dział zyskał 738,5 tys. internautów (10,2 proc.) przy spadku średniego czasu spędzonego przez użytkownika o 26 sekund (4,9 proc.), na Fakt.pl - 695,1 tys. odwiedzających (19,8 proc.) i 15 sekund przeciętnego czasu korzystania (6,3 proc.), a na WP.pl - 719,1 tys. użytkowników (48,1 proc.), przy czym średni czas korzystania zmalał o 7 sekund (7,9 proc.).

Trojmiasto.pl zanotowało niewielkie zmiany: wzrost liczby użytkowników o 46,8 tys. (1,9 proc.) i spadek przeciętnego czasu korzystania o 32 sekundy (3,6 proc.). Natomiast na ePoznan.pl przybyło 359,8 tys. internautów (20,5 proc.), a średni czas spędzony przez każdego skrócił się o minutę i 17 sekund (24,7 proc.).

Dołącz do dyskusji: Sekcje regionalne Onetu, Fakt.pl i WP z dużymi wzrostami, Trojmiasto.pl przyciąga na najdłużej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl