1,6 mln osób ogląda „Barwy szczęścia”. Serial stracił 270 tys. widzów

„Barwy szczęścia” w sezonie 2022/2023 śledzi 1,60 mln osób, o 270 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,6 mln osób ogląda „Barwy szczęścia”. Serial stracił 270 tys. widzów
„Barwy szczęścia”; fot. Artrama

Średnia widownia „Barw szczęścia” w okresie od 5 września 2022 roku do 27 stycznia 2023 roku wyniosła 1,60 mln osób. Przełożyło się to na 12,23 proc. udziału TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualenemedia.pl. Serial na antenie TVP2 emitowany był od poniedziałku do piątku o godz. 20.10.

Najchętniej oglądany odcinek obyczajowej produkcji wyemitowano 21 listopada ub.r. Przed telewizorami zgromadził 1,96 mln oglądających.

grafika

Dla porównania, od 6 września 2021 roku do 28 stycznia 2022 roku „Barwy szczęścia” śledziło 1,87 mln widzów. Przełożyło się to na 13,79 proc. udziału w 4+, 12,04 proc. w 16-49 oraz 11,67 proc. w 16-59. Widownia serialu spadła o 270 tys. osób.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-magazyn-ekspres-reporterow-tvp1-ilu-stracil-widzow,7169708788398209a ##

„Barwy szczęścia” to stworzony przez Ilonę Łepkowską i Tadeusza Lampkę obyczajowy serial przedstawiający losy mieszkańców warszawskiej ulicy Zacisznej. Realizowana przez Artramę produkcja nadawana jest w TVP2 od 2007 roku.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu