SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruch w serwisach kobiecych wzrósł o ponad 25 proc. Najwięcej zyskały sekcje Onetu, Gazeta.pl i Viva.pl, na czele WP Kobieta

Wśród stron dla kobiet liderem jest sekcja kobieca WP.pl wyprzedzająca analogiczny dział Onetu i oFeminin.pl. W ciągu roku 10 czołowych witryn osiągnęło wzrost liczby użytkowników o 28,7 proc. i liczby odsłon o 26 proc. Procentowo najwięcej zyskały sekcje kobiece Onetu i Gazeta.pl oraz Viva.pl, a spadek zanotowały jedynie Polki.pl.

W lipcu br. w dziale kobiecym WP.pl 5,7 mln użytkowników (czyli 21,4 proc. wszystkich internautów w Polsce) wykonało 44,83 mln odsłon, każdy średnio 7,7 - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Witryna we wszystkich tych statystykach jest liderem wśród serwisów kobiecych. W badaniu Gemius/PBI ta kategoria obejmuje strony dotyczące różnych obszarów tematycznych skierowanych do kobiet, w osobnych kategoriach klasyfikowane są natomiast witryny o wybranych obszarach tematycznych, np. modzie i urodzie, wśród użytkowników których też dominują kobiety.

Kolejne trzy miejsca w zestawieniu zajmują serwisy należące do Ringier Axel Springer Polska: dział kobiecy Onetu miał 5,1 mln użytkowników i 23,62 mln odsłon, oFeminin.pl - 3,89 mln użytkowników i 11,91 mln odsłon, a sekcja kobieca Fakt.pl - 3,86 mln odwiedzających i 14,65 mln odsłon.

Trzy witryny na liście ma też wydawnictwo Edipresse Polska publikujące sporo magazynów dla kobiet: Polki.pl z 3,4 mln użytkowników i 12,76 mln odsłon, Party.pl z 3 mln internautów i 18,2 mln odsłon oraz Viva.pl z 1,81 mln użytkowników 8,2 mln odsłon.

W dziale kobiecym Interii 2,65 mln internautów wykonało 19,67 mln odsłon, w analogicznej sekcji Gazeta.pl (Agora) 1,93 mln użytkowników wygenerowało 6,38 mln odsłon, a Styl.pl (Grupa Interia) zanotował 1,88 mln odwiedzających i 9,37 mln odsłon.

Dziesięć witryn z rankingu w lipcu br. miało łącznie 33,31 mln użytkowników (bez współodwiedzalności) i 169,59 mln odsłon, a rok wcześniej - 25,89 mln użytkowników i 134,59 mln odsłon.

Rok do roku zyskały 7,42 mln odwiedzających (28,7 proc.) i 35 mln odsłon (26 proc.). Ich łączny zasięg procentowo zwiększył się mocniej od liczby użytkowników - o 30,57 pkt proc., czyli 33 proc. - ponieważ w badaniu Gemius/PBI w lipcu br. łączną liczbę internautów w Polsce oszacowano na 27 mln, a rok wcześniej na 27,9 mln.

Dział WP.pl dla kobiet osiągnął wzrost o 1,1 mln użytkowników (23,4 proc.), 4,63 pkt proc. zasięgu (27,6 proc.) i 677,1 tys. odsłon (1,5 proc.). Dużo więcej zyskały trzy kolejne witryny z rankingu: w sekcji kobiecej Onetu przybyło 2,09 mln internautów (69,4 proc.), 8,09 pkt proc. (75,1 proc.) i 12,03 mln odsłon (103,9 proc.), na oFeminin.pl - 967,5 tys. odwiedzających (33,1 proc.), 3,93 pkt proc. zasięgu (37,5 proc.) i 2,55 mln odsłon (27,3 proc.), a w dziale kobiecym Fakt.pl - 1,13 mln internautów (41,5 proc.), 4,51 pkt proc. zasięgu (46,2 proc.) i 1,15 mln odsłon (8,5 proc.).

Sekcja Interii dla kobiet zyskała 684,9 tys. użytkowników (34,9 proc.), 2,77 pkt proc. zasięgu (39,5 proc.) i 5,53 mln odsłon (39,1 proc.), analogiczny dział Gazeta.pl - 761,8 tys. odwiedzających (65,3 proc.), 2,96 pkt proc. zasięgu (70,8 proc.) i 3,63 mln odsłon (132,5 proc.), a Viva.pl - 733,9 tys. użytkowników (68,2 proc.), 2,85 pkt proc. zasięgu (74 proc.) i 3,95 mln odsłon (93,1 proc.). Na Party.pl przybyło 329,9 tys. internautów (12,3 proc.), 1,54 pkt proc. zasięgu (16,1 proc.) i 5,62 mln odsłon (44,6 proc.).

Z kolei Polki.pl zanotowały spadek liczby użytkowników o 354,2 tys. (9,4 proc.), zasięgu o 0,86 pkt proc. (6,4 proc.) i liczby odsłon o 744,3 tys. (5,5 proc.). Na Styl.pl przy spadku liczby odwiedzających o 20,7 tys. (1,1 proc.) zasięg zwiększył się o 0,15 pkt proc. (2,2 proc.), a liczba odsłon o 592,1 tys. (6,7 proc.).

Dołącz do dyskusji: Ruch w serwisach kobiecych wzrósł o ponad 25 proc. Najwięcej zyskały sekcje Onetu, Gazeta.pl i Viva.pl, na czele WP Kobieta

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
żenada
buahaha... to dopiero propaganda. cały internet wzrósł mocno dzięki pandemii, to i "sekcje kobiece" też. Ale lewackie partyjnioki muszą komunikat dać jakie to niezwykłe. może jeszcze macie te nowe regulaminy jak przy oscarach?
odpowiedź
User
taki jeden
najbardziej żenujący w tym wszystkim wynik ofeminin. tyle axelek wybulił kasy na to coś, a tu więcej odsłon kobiety w fakcie robią? ale pseudomanagery od badziewia i tak poawansowały, bo mają... inne zasługi
odpowiedź
User
cyce
(na w m wi e le ni ew yg od ny ch sl ow w op in ia ch je st za ka za ne) st os uj do pr ze gl ad an ia do da te k bl ok er re kl am ad gu ar d, kto ry zn aj dz ie sz na ch ro me go og le co.m / we b st or e i ap ps ap pl e co.m (na te le fo nie, mu si sz wc ho dz ic z fi re fo ks, ki wi, y an de ks i sa fa ri br ow se r) wl a cz ta m, w se kc ji tr yb uk ry ty, op cj e pr yw at no sc i a zn ik ni e sz li cz ni k om ja ko un ik al ny uz yt ko wn ik.

ch ro me go og le co.m / we b st or e, do da tek do pr ze gl ad ar ki um at ri ks i wy la cz w n im ws zy st ki e zb ed ne el em en ty wi tr yn a ob ci az e nie pro ce so ra i r am mo c no sie zm ni ej sz y.

wy la cz sa mo st ar tu ja ce wi de o do da tk ie m di sa bl e ht ml 5 au to pl a y.
nie po tr af i sz na wi tr yn a ch po ra dz ić so bi e z ko mu ni ka te m o wy łą cz en ie bl ok ow an ia re kl am?
w ej dz na
ddddd.ooooo.bbbbb.rrrrrrrr.eeeeee.ppppp. rrrrrrrrr.ooooooo.ggggg.rrrrrrr.aaaaa.mmmmm.yyyyyy.ppppllllll
po po ra dy jak się go po zb yć. wp i sz w wy sz uk iw ar ce do me nę pl us mó j ni ck a tr af i sz.

mmmmmm.yyyyyyyyyyyyyy-mmmmmm.oooooooo.bbbbbbb.iiiiiiiiiiiiiiii.llllllllllll.eeeeeeeee.ppppppppllllllllllll
wi tr yn a dla pr ep ai do wc ow. ra nk in gi op er at or ow ofe rt na ka rte, pa ki et ow in te rn et ow ych.

dddddddddddddddddd.eeeeeeeeeeeeeeeeeee.rrrrrrrrrrrrrrrrrrr.i iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.cccccccccccc.kkkkkkkkkkkkk
odpowiedź