SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Show” liderem dwutygodników people. Duży spadek „Party” i „Gali”

W październiku ub.r. nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people zostało „Show”, które wyprzedziło „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2016 roku wyniosła 158 254 egz. W porównaniu do października 2015 roku była ona niższa o 8,46 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Pomimo tego tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugą lokatę spadł z kolei dwutygodnik „Party” (Edipresse Polska). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 21,43 proc. i średni wynik na poziomie 156 707 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Gala” (Grupa Burda), którego wynik sprzedażowy jednak zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 30,43 proc. do 94 485 egz.

Oczko niżej znalazła się „Viva!” (Edipresse Polska). Jej średni wynik w październiku ub.r. zmalał o 15,40 proc. do 75 236 egz.

Stawkę zamyka „Flesz” (również Edipresse Polska) ze sprzedażą na poziomie 65 662 egz., który zanotował spadek wynoszący 25,93 proc.

ZKDP

październik

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Show

244 961

158 404

158 254

282 381

172 888

172 888

-8,46%

Party Życie Gwiazd

243 033

156 774

156 707

307 458

199 504

199 437

-21,43%

Gala

173 681

94 755

94 485

238 781

136 082

135 812

-30,43%

Viva

121 089

86 847

75 236

153 055

88 931

88 931

-15,40%

Flesz Gwiazdy & Styl

109 314

81 147

65 662

153 713

104 186

88 653

-25,93%

W październiku 2016 roku w porównaniu do września 2016 roku prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najbardziej straciła „Viva!” - było to 10,78 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 82,74 proc., osiągnęła „Gala”.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

październik

wrzesień

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Show

244 961

158 404

158 254

247 438

166 855

166 855

-5,15%

Party Życie Gwiazd

243 033

156 774

156 707

245 665

172 786

172 719

-9,27%

Gala

173 681

94 755

94 485

115 945

51 976

51 706

82,74%

Viva

121 089

86 847

75 236

120 762

94 453

84 324

-10,78%

Flesz Gwiazdy & Styl

109 314

81 147

65 662

110 334

88 892

73 218

-10,32%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Show” liderem dwutygodników people. Duży spadek „Party” i „Gali”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl