SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sigma Bis z Euvic Media i Pro Polska z Uniqom w przetargu o 15 mln zł budżetu Funduszu Sprawiedliwości

Dwa konsorcja: Sigma Bis z Euvic Media i Pro Polska z Uniqom złożyły oferty w przetargu Ministerstwa Sprawiedliwości na obsługę marketingową Funduszu Sprawiedliwości - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przetarg dotyczy budżetu wynoszącego maksymalnie 15 mln zł.

Zbigniew Ziobro, minister sprawiedliwości i prokurator generalny, fot. pk.gov.pl Zbigniew Ziobro, minister sprawiedliwości i prokurator generalny, fot. pk.gov.pl

Przetarg dotyczy realizacji zadań związanych z obsługą działań informacyjno-edukacyjnych Funduszu Sprawiedliwości polegających na opracowaniu, przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR Funduszu Sprawiedliwości oraz zlecenia opracowania, przygotowania i przeprowadzenia kampanii społecznych i akcji informacyjno-edukacyjnych związanych z Funduszem Sprawiedliwości, opracowanie, druk i dystrybucję materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu Sprawiedliwości.

Wybrane w nim agencje (obsługa zlecenia może zostać rozdzielona maksymalnie na cztery podmioty) będą pracować dla resortu sprawiedliwości na podstawie tzw. umowy ramowej, która zostanie zawarta na okres 2 lat. Budżet zaplanowanych działań wynosi maksymalnie 15 mln zł. Celem jest dotarcie z informacją o działaniach Funduszu do wszystkich zainteresowanych możliwością uzyskania bezpłatnej i natychmiastowej pomocy.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Oferty w przetargu złożyły dwa konsorcja firm: Pro Polska z Uniqom z ceną 3 695 542,51 zł oraz Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PZU i PKN Orlen) z Euvic Media - z ceną 3 798 030,86 zł.

O wyborze agencji do współpracy zdecydują: koncepcja kreatywna prowadzonych działań (waga: 20), koncepcja strategii mediowej (waga: 20) , doświadczenie potencjału kadrowego (waga: 10) i cena (waga: 50).

Obecnie za kompleksową obsługę medialną odpowiadają agencje ClickAd Interctive, Insignia i DSK wybrane przez resort do współpracy w drodze przetargu na początku lipca 2021 roku.

 

Dołącz do dyskusji: Sigma Bis z Euvic Media i Pro Polska z Uniqom w przetargu o 15 mln zł budżetu Funduszu Sprawiedliwości

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Potrójny oksymoron
Pieniądze z dyspozycji Zera na wsparcie Mordo Juris do wydania przez kolesi z sigmy.
0 0
odpowiedź
User
AS
#dojnazmiana #rodzinanaswoim
0 0
odpowiedź