SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Player.pl promuje serial „Skazana”

Player.pl wystartował z ogólnopolską kampanią promującą nowy serial „Skazana”, w którym w główną rolę wciela się Agata Kulesza. Produkcja w platformie dostępna jest od 26 sierpnia.

Bilbord „Skazanej” w warszawskim przejściu podziemnym; fot. Player.pl Article

Fabuła „Skazanej” koncentruje się na odnoszącej sukcesy sędzi Alicji Mazur (w tej roli Agata Kulesza), która znana jest ze swojej surowości wobec przestępców. Kobieta niespodziewanie zostaje oskarżona o zabójstwo, którego nie popełniła. Trafia do więzienia, gdzie musi przetrwać wśród kobiet, na które sama wydała wcześniej wyrok. Przy życiu trzyma ją nastoletnia córka oraz chęć zemsty na tych, którzy ją wrobili.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Serial jest inspirowany książką Ewy Ornackiej „Skazane na potępienie”. Dodatkowo wiele z postaci przedstawionych w produkcji inspirowanych jest prawdziwymi przestępczyniami, znanymi z pierwszych stron gazet.

Agata Kulesza w głównej roli, partnerują jej Michał Czernecki, Bartłomiej Topa i Aleksandra Adamska

Obok Agaty Kuleszy w serialu pojawią się także: Michał Czernecki (Paweł Witkowski, mąż Alicji), Bartłomiej Topa (Piotr Serafin, przyjaciel Alicji), Martyna Byczkowska (Hania, córka Alicji), Aleksandra Adamska (Pati, więźniarka), Tomasz Schuchardt (kierownik penitencjarny), Marta Malikowska („Kosa”, więźniarka), Marta Ścisłowicz (Basia, lekarka w ambulatorium więziennym), Jan Jankowski (Bednarek, prawnik Pawła), Joanna Gonschorek („Swieta”, strażniczka), Maria Kania (Marika, więźniarka), Monika Dawidziuk ("Amfisa", więźniarka), Hanna Klepacka („Campina”, więźniarka) oraz Natalia Sikora (Szkudlarek, strażniczka).

Zdjęcia do 8-odcinkowego serialu Player Oryginal zakończyły się pod koniec maja.

Trwa kampania promocyjna serialu

Premiera „Skazanej” w serwisie Player.pl odbyła się w czwartek, 31 sierpnia 2021 roku.

Serial jest wsparty ogólnopolską kampanią promocyjną, która obejmuje kreatywny teaser, spoty telewizyjne (kanały TVN Grupa Discovery, Polsat, Canal+), nośniki reklamy zewnętrznej i kino. W ramach kampanii realizowane są także intensywne działania w digitalu, wykorzystujące dedykowane materiały do kampanii display, w kanałach społecznościowych oraz serwisie Player.

Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialny jest wewnętrzny dział kreacji i marketingu TVN Grupa Discovery. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom, a za performance marketing - agencja mediowa Sales & More.

Projekt od początku rozwijany jest przez zespół produkcji fabularnej. Scenariusz powstawał pod nadzorem Katarzyny Śliwińskiej-Kłosowicz. Główną scenarzystką jest Karolina Szymczyk-Majchrzak, z którą współpracują Ewa Popiołek i Ewa Ornacka.

Za reżyserię odpowiada Bartosz Konopka, a za zdjęcia - Paweł Flis. Scenografią zajmuje się Maciej Fajst, kostiumami - Katarzyna Baran, a charakteryzacją - Jolanta Madejska-Witek. Kierownikiem produkcji jest Przemysław Malec, a producentem Tomasz Blachnicki.

Player Original to produkcje własne Playera, realizowane specjalnie na zamówienie serwisu i dostępne w nim ekskluzywnie. Do tej pory w bibliotece znalazły się: seria „Chyłka”, „Szadź”, „Żywioły Saszy - Ogień”, „Nieobecni”, „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komedy”, „Mamy to!”, „Top Model. Front Row” oraz „One Night Squad”.

Według badania Mediapanel w lipcu br. player.pl miał 2,49 mln użytkowników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Player.pl promuje serial „Skazana”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fan serialu "Komisarz Mama"
Z kolei TVP promuje Remizę a Polsat Kuchnię... Co to za news w ogóle? XD
3 4
odpowiedź
User
Uwo
Dobry serial, świetna Adamska
4 3
odpowiedź
User
Reni
Wstrzelili się nieźle z tym serialem
1 2
odpowiedź