„Słońce pod kontrolą” w kampanii kosmetyków Dax Sun

W prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa kosmetyków Dax Sun (produkowanych przez Dax Cosmetics). Akcja jest prowadzona pod hasłem „Słońce pod kontrolą”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Słońce pod kontrolą” w kampanii kosmetyków Dax Sun

W kampanii prezentowane są nowe logo marki Dax Sun i jej produkty w nowej szacie graficznej. Reklamy podkreślają niezawodność i doświadczenie kosmetyków Dax Sun w ochronie przeciwsłonecznej skóry. Informują również o akcji edukacyjnej „#OpalamSieBezpiecznie” dotyczącej zagrożeń wynikających z nieumiejętnego opalania i nadmiernej ekspozycji skóry na promieniowanie UV.

Wszystkie działania są prowadzone bo hasłem „Słońce pod kontrolą”, które od wielu lat jest głównym sloganem marki Dax Sun.

grafika

Akcja reklamowa jest realizowana w prasie (pisma kobiece, m.in. „Uroda Życia”, „Zwierciadło”, „Glamour”, „Cosmopolitan”, „Avanti”, „Grazia”, „Dobre Rady”, „Gala”, „Party”, „Be Active”, „Vita”) oraz internecie (m.in. w social media).

Kampanię we własnym zakresie przygotował Dax Cosmetics: kreacją reklam zajął się dział graficzny, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dział marketingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?