SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Smart i Smart Week w nowej odsłonie kampanii Allegro (wideo)

Allegro w nowej odsłonie kampanii promuje usługę Allegro Smart oraz festiwal przecen, czyli Smart Week. Kampania realizowana jest na platformie „Znajdź to, co najważniejsze teraz”, stawia mocno na „wybór”. Za jej realizację odpowiadają agencje Ogilvy, MOON Films, Televisor i studio Juice.

Filmy promujące Allegro bazują na sytuacjach z życia wziętych. Autorzy kampanii podkreślają, że dzieci najszybciej podłapują nowe teksty i niczym truizmy przekazują je dalej dorosłym. Na takich obserwacjach oparte są trzy filmy będące trzonem kampanii promującej Allegro Smart.

- O Allegro można powiedzieć wiele dobrego, ale dla nas najważniejsze jest danie wszystkim poczucia bezpieczeństwa. Powiedzenie do ludzi: spokojnie, na Allegro mają - mówi Adam Szałamacha, group brand manager Allegro. - Zależało nam jednak na podaniu tego komunikatu w ciepły i humorystyczny sposób, dodaniu odrobiny pozytywnej energii do otaczającej nas rzeczywistości - dodaje.

Kampania, którą wspólnie z Allegro przygotowało Ogilvy, prowadzona jest w telewizji, internecie, radiu i na nośnikach OOH.

Filmy wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiada MOON Films, za postprodukcję obrazu – Televisor, za udźwiękowienie – studio Juice, zdjęcia do kampanii outdoorowej zrealizował Piotr Książek.

2,4 mld zł wpływów i 399 mln zł zysku Allegro w ub.r.

W ub.r. Allegro.pl osiągnęło wzrost przychodów sprzedażowych o 31 proc. do 2,39 mld zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 46,9 proc. do 1,18 mld zł jego zysk netto poszedł w górę z 230,08 do 399,02 mln zł.

Przychody firmy Allegro.pl z usług e-commerce zwiększyły się z 1,61 mld zł w 2018 roku do 2,08 mld zł, wpływy reklamowe - ze 128,1 do 165,69 mln zł, przychody ze sprzedaży towarów - z 62,79 do 115,21 mln zł, a pozostałe wpływy - z 25,95 do 30,42 mln zł.

Wpływy z e-commerce to przede wszystkim z prowizji od sprzedaży na platformie, a marketingowe - z opcji płatnej promocji ofert. W ostatnich latach Allegro podwyższało prowizję w niektórych kategoriach (jednocześnie rezygnowano z opłat za wystawianie ofert), a z początkiem czerwca br. zaczęło naliczać prowizję przy każdej transakcji od ceny z uwzględnieniem kosztu dostawy.

Dołącz do dyskusji: Smart i Smart Week w nowej odsłonie kampanii Allegro (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl