SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż pism młodzieżowych, „Bravo” liderem

W kwietniu 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Na pozycji lidera niezmiennie dwutygodnik „Bravo”.

okładka " />

okładka "Bravo"

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2013 roku wyniosła 154 569 egz. W porównaniu do kwietnia 2012 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 11,52 proc.

Drugie miejsce  należało do miesięcznika „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem zmalała o 19,09 proc. do 72 496 egz.

Na ostatniej lokacie podium znalazł się również wydawany przez Wydawnictwo Bauer „Bravo Girl”, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 28,30 proc. do poziomu 57 713 egz.

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Bravo

154 569

174 686

Fun Club

72 496

89 605

Bravo Girl

57 713

80 489

Twist

55 534

73 532


W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 6,46 proc.) pochwalić się mógł „Fun Club”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Twist” (Wydawnictwo Bauer) - było to 21,47 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

kwiecień

marzec

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Bravo

154 569

149 371

Fun Club

72 496

68 094

Bravo Girl

57 713

59 565

Twist

55 534

70 716

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż pism młodzieżowych, „Bravo” liderem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
blind
dobry przykład dla studentów : jak zaduszono brand nie przechodząc do internetu, czyli tam gdzie siedzi klientela bravo. Brawo.
12 8
odpowiedź
User
zac
dlaczego w zestawieniu nie ma newsweka? Przecież to też właściwie tylko dzieci i infantylne dziewczynki czytają, które na chwilę odłożyły 50 twarzy Graya.
9 9
odpowiedź
User
lila
Nie ma się co dziwić, że sprzedaż tych pism zmalała i będzie malała jeszcze bardziej. Oprócz sztuczności, wyretuszowanych zdjęć i dziwnych, nigdzie nie sprawdzonych tekstów i informacji nic tam nie ma. Z ciekawości zerknęłam na te pisma i nie ma tam żadnych wartych uwagi plakatów ( właściwie to są jakieś plakaty dla dzieci, tło na każdym z nich jest przytłaczająco cukierkowe ), żadnych ciekawych, prawdziwych artykułów o normalnych ludziach, zero pomocy dla nastolatków borykających się z problemami, tylko utwierdzanie ich w przekonaniu że muszą wyglądać idealnie, bo tylko wygląd się liczy. No masakra. Dzieci które to kupują nie dowiedzą się niczego ciekawego z tych gazet, a przecież to właśnie taka wspaniała okazja żeby im coś wartościowego pokazać, między artykułami o gwiazdach.
8 8
odpowiedź