Sphinx z The Rolling Stones

Marka Sphinx z portfela Sfinks Polska S.A.zostanie sponsorem tytularnym jedynego koncertu The Rolling Stones w Polsce.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Koncert odbędzie się 25 lipca tego roku na terenie Torów Wyścigów Konnych na Służewcu w Warszawie, w ramach trasy promującej ostatnią płytę zespołu „A Bigger Bang” z września 2005 roku. Promotorem imprezy jest agencja Viva Art.

Oprócz typowych miejsc sprzedaży biletów, jak kasy Ticketpro Polska, bilety na imprezę będzie można kupić także we wszystkich restauracjach SPHINX w Polsce. Firma chce w ten sposób pozyskać nowych klientów restauracji oraz dodatkowo zwiększyć rozpoznawalność marki Sphinx w Polsce.

Poszukiwaliśmy nietypowej formy promocji sieci Sphinx, która skutecznie trafiłaby do możliwie najszerszej grupy odbiorców. Na koncerty The Rolling Stones przychodzą całe rodziny, fani z trzech różnych pokoleń, których łączy fascynacja muzyką „Stones’ów”. Restauracje Sphinx również cieszą się powodzeniem wśród klientów różnych pokoleń, z których każdy docenia inne elementy menu czy charakterystycznej atmosfery restauracji Sphinx. Jestem przekonana, że wydarzenie tej rangi co koncert The Rolling Stones dodatkowo wzmocni rozpoznawalność naszej marki.” – powiedziała Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Sfinks Polska SA.

The Rolling Stones uchodzi za największy zespół rokowy wszechczasów. 12 lipca tego roku minie 45 lat od ich pierwszego koncertu w londyńskim klubie Marquee. Od tamtej pory The Rolling Stones nagrali szereg płyt i zagrali niezliczoną liczbę koncertów. Ich ostatnia płyta „A Bigger Bang” ukazała się we wrześniu 2005 i to właśnie z jej promocją związana jest aktualna trasa koncertowa zespołu. W Polsce The Rolling Stones byli dotychczas dwa razy. Pierwszy raz, 13 kwietnia 1967 roku, zespół zagrał dwa koncerty w Sali Kongresowej w Warszawie. Drugi raz, 15 sierpnia 1998 roku, Rolling Stones zagrał koncert na Stadionie Śląskim w Chorzowie. Teraz, po 40 latach od swego debiutu w naszym kraju, zespół ponownie przyjedzie do Warszawy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?