SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spin Communications dla Colgate Sensitive

Agencja Spin Communications na zlecenie firmy Colgate-Palmolive Poland przygotowała i realizuje działania media relations dla nowej pasty Colgate Sensitive

Ich celem jest poinformowanie mediów o wprowadzeniu na rynek nowej, specjalistycznej pasty Colgate Sensitive oraz wzmocnienie wizerunku Colgate jako "eksperta w higienie jamy ustnej".

Działaniami media relations objęte są wybrane tytuły prasy zdrowotnej, kobiecej oraz stomatologicznej. Dziennikarze, wraz z informacją prasową o nowej paście Colgate Sensitive, otrzymują specjalną broszurę dotyczącą nadwrażliwości zębów zatytułowaną "Kompendium wiedzy o wrażliwych zębach".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spin Communications dla Colgate Sensitive

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl