Spin Communications dla Colgate Sensitive

Agencja Spin Communications na zlecenie firmy Colgate-Palmolive Poland przygotowała i realizuje działania media relations dla nowej pasty Colgate Sensitive

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Ich celem jest poinformowanie mediów o wprowadzeniu na rynek nowej, specjalistycznej pasty Colgate Sensitive oraz wzmocnienie wizerunku Colgate jako "eksperta w higienie jamy ustnej".

Działaniami media relations objęte są wybrane tytuły prasy zdrowotnej, kobiecej oraz stomatologicznej. Dziennikarze, wraz z informacją prasową o nowej paście Colgate Sensitive, otrzymują specjalną broszurę dotyczącą nadwrażliwości zębów zatytułowaną "Kompendium wiedzy o wrażliwych zębach".

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"