Do 27,7 tys. zł za spot wyborczy w TVN

Biuro reklamy TVN Media podało cennik spotów wyborczych na sierpień i wrzesień br. Komitety wyborcze będą mogły emitować swoje spoty na antenach TVN, TVN7, TVN 24 i TVN24 Bis.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Do 27,7 tys. zł za spot wyborczy w TVN
Bohater spotu wyborczego Prawa i Sprawiedliwości

Maksymalna cena za spot wyborczy w TVN wynosi 27,7 tys. zł (cena netto dla spotu 30 sek., bez rabatów). Takie stawki obowiązują w blokach przy takich programach, jak "Top model", "Masterchef" i "Milionerzy".

400 zł mniej kosztuje reklama wyborcza przy serialu "Na Wspólnej", niektórych filmach emitowanych m.in. w piątkowe wieczory czy przy "Ślubie od pierwszego wejrzenia".

Za emisję spotu przy programach "Totalne remonty Szelągowskiej" czy "Kuchennych rewolucjach" oraz serialu "Szadź" komitety wyborcze zapłacą 26,5 tys. zł.

W TVN spoty wyborcze nie będą emitowane w porannym paśmie "Dzień dobry TVN", a także w blokach przy wieczornych "Faktach", serwisie sportowym i pogodzie.

W TVN 7 najwyższe ceny mają spoty wyborcze emitowane w paśmie między godz. 19 a 20 - kosztują 5 640 zł. Wtedy stacja emituje "Ukrytą prawdę". Przy "Hotelu Paradise" reklama wyborcza została wyceniona na 5 420 zł.

Emisja spotu wyborczego w TVN24 została wyceniona na maksymalnie 3 360 zł (w paśmie między godz. 20 a 21). Za spot między godz. 21 a 23 komitety zapłacą 3 150 zł, a między godz. 17 a 20 - 2 800 zł. Najmniej kosztuje reklama wyborcza w godz. 11-15 - 2 080 zł. 

TVN Media zaznacza, że spoty wyborcze nie będą emitowane w blokach przy "Serwisach Info", "Faktach w południe", "Faktach po południu", "Faktach" i "15 na żywo".

W TVN24 Bis najmniej kosztuje emisja reklamy wyborczej między godz. 6 a 7  -  370 zł, a najwięcej między godz. 20 a 22 - 870 zł.

Wybory parlamentarne odbędą się 15 października br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa