SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spotify – sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa?

Spotify to więcej niż tylko platforma muzyczna. To ekosystem, który łączy w sobie pasję, interakcje społecznościowe i potężne narzędzia marketingowe. Dla marketerów, którzy poszukują swojej grupy docelowej, Spotify może być kluczem do sukcesu. Spotify jest już w Polsce medium masowym, umożliwiającym dotarcie do kilkumilionowej publiczności, ale daje też możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej z uwzględnieniem wielu kryteriów targetowania.

Spotify, czyli rewolucja na rynku muzycznym

Odkąd Thomas Edison wynalazł fonograf w 1877 roku, muzyka i jej słuchanie przeszła wiele ewolucji. Jednak żaden z tych etapów nie był tak przełomowy, jak era Spotify. Pochodząca ze Szwecji platforma zapewnia dostęp do milionów utworów artystów z całego świata, na wyciągnięcie ręki. Na zawsze zmieniła sposób, w jaki słuchamy muzyki i jest obecnie najpopularniejszą na świecie, legalną i wygodną usługą subskrypcji streamingu audio, przekraczającą pół miliarda użytkowników na 184 rynkach. Dostępny kontent to ponad 100 milionów utworów muzycznych, 5 milionów tytułów podcastów, ponad 4 miliardy playlist. Od uruchomienia w 2008 roku, Spotify stał się dominującą siłą, rewolucjonizując sposób, w jaki ludzie odkrywają, streamują i dzielą się legalną muzyką. Użytkownicy Spotify mogą więc wysyłać i udostępniać wybrane utwory lub swoje playlisty za pośrednictwem mediów społecznościowych albo poczty elektronicznej.

Kluczową cechą wyróżniającą Spotify są zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego, które umożliwiają bardzo dokładną personalizację utworów i dopasowywanie list odtwarzania dla poszczególnych użytkowników.

Ponad pół miliarda słuchaczy Spotify

Spotify opublikował niedawno wyniki finansowe za drugi kwartał 2023 roku, jeden z najlepszych w swojej historii. Łączna liczba aktywnych użytkowników (MAU) wzrosła do 551 mln na całym świecie (wzrost o 27% rok do roku), co stanowi największy w historii kwartalny wzrost liczby użytkowników. Spośród nich 343 mln to użytkownicy Spotify Free (wzrost o 34% rok do roku). I to właśnie ta grupa jest adresatem wszystkich formatów reklam na platformie. Co ciekawe, jeszcze w 2020 roku tylko 161 mln użytkowników korzystało z darmowej wersji, co oznacza ponad dwukrotny wzrost tej grupy w ciągu ostatnich 3 lat! Spotify nieustannie angażuje się w innowacje, personalizację i dba o wysokiej jakości treści w muzyce i podcastach, co przekłada się na ciągły wzrost liczby użytkowników - zarówno w usługach Premium, jak i Free. Dla reklamodawców wyniki te oznaczają jeszcze szersze możliwości dotarcia do znacznej liczby zaangażowanych odbiorców w ramach sieci audio nr 1 na świecie. (Źródło: https://newsroom.spotify.com/2023-07-25/spotify-reports-second-quarter-2023-earnings/)

 

Aż 8,8 mln użytkowników Spotify w Polsce
W ostatnich latach obserwujemy rosnący trend popularności audio.  Słuchamy więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Według danych GWI (Źródło: Global Web Index Poland Q2 2022 - Q1 2023) 56% użytkowników polskiego Internetu używa serwisów streamingowych. A Spotify jest niezaprzeczalnym liderem na tym rynku.

 

Spotify ciągle notuje gwałtowny wzrost popularności wśród polskich miłośników muzyki. Od oficjalnego uruchomienia w Polsce w 2013 roku, usługa strumieniowania audio szybko zdobyła uznanie, przyciągając duże i zróżnicowane grono użytkowników. Według danych Global Web Index Poland Q2 2022- Q1 2023, liczba użytkowników wynosi 8,8 miliona - z czego aż 4,8 mln, czyli 54% stanowią użytkownicy Spotify Free. Do nich właśnie docierają komunikaty reklamowe (audio, video i display). Z kolei liczba wszystkich słuchaczy radia w 2022 roku w Polsce była szacowana na 19,5 mln.

Według najnowszych danych TGI Kantar (fala Q2 2022 - Q1 2023) w grupie 16 - 55 lat Spotify jest trzecią “stacją radiową” w Polsce pod względem zasięgu, a w grupie 16 - 24 lat przejął nawet rolę lidera.

Pokolenie Z i Millenialsi najczęściej słuchają na Spotify

Obecnie już 4 na 10 osób w wieku 16 – 64 lat słucha Spotify, a jest on jeszcze bardziej popularny wśród młodych użytkowników, zwłaszcza Millenialsów, gdzie prawie co drugi używa Spotify, oraz w Pokoleniu Z (grupa wiekowa 16 – 24), gdzie aż 7 na 10 osób korzysta z tej platformy.

 

Według danych GWI fanami Spotify są zarówno kobiety, jak i mężczyźni, z niewielką przewagą mężczyzn (52% w stosunku do 48% kobiet w Spotify Free). Nie ma też dużych różnic w liczbie użytkowników wśród kobiet i mężczyzn w poszczególnych grupach wiekowych. W młodszych grupach, kobiet jest nieco więcej niż mężczyzn, w starszych grupach trend jest odwrotny. Natomiast im młodsza grupa, tym więcej użytkowników słucha Spotify. Starsza grupa jest mniej licznie reprezentowana na Spotify, ale (co może być zaskakujące) dużo częściej wybiera wersję Free (nawet 70% w przedziale wiekowym 55 – 64). Może więc stanowić dla reklamodawców ciekawą grupę docelową. 

67% użytkowników wersji Spotify Free zamieszkuje tereny miejskie, a 13% podmiejskie. Co trzeci użytkownik Spotify mieszka w dużym mieście powyżej 100 tys. mieszkańców. Nie jest zaskoczeniem, że najliczniej reprezentowane są największe aglomeracje. Mieszkańcy Warszawy stanowią 18,3% wszystkich użytkowników, w Top 3 znalazł się też Kraków 6,3% i Poznań 5,7%. Jeden na pięciu użytkowników Spotify mieszka w województwie mazowieckim, co dziesiąty w śląskim a 8,6% w małopolskim i wielkopolskim (Źródło: dane własne Spotify).

Spotify jest platformą przyciągającą osoby dobrze wykształcone lub uczące się: 13% użytkowników stanowią studenci, a 36% ma wykształcenie wyższe lub podyplomowe. Znakomita większość jest też aktywna zawodowo. Na pełnym etacie pracuje 58%, w niepełnym wymiarze - prawie 7%, a własną działalność prowadzi ponad 7% użytkowników (o 17% częściej niż użytkownicy Internetu w Polsce nie słuchający Spotify). 30% użytkowników Spotify Free deklaruje wysokie dochody (powyżej 80 tys. zł brutto rocznie) w gospodarstwie domowym.

56% użytkowników Spotify ma dzieci, w tym 30% - dwoje lub więcej. Częściej jednak, niż wśród wszystkich użytkowników Internetu, bo w 44% spotkamy osoby nieposiadające potomstwa. Wynika to jednak z tego, że średnio użytkownik Spotify jest młodszy niż statystyczny użytkownik Internetu w Polsce (ze względu na dużą nadreprezentację osób w grupie wiekowej 16 – 24). Nie zmienia to faktu, że rodzice są bardzo aktywną grupą na Spotify, którego algorytm umożliwia dotarcie do nich z przekazem reklamowym.

Muzyki na Spotify, najczęściej hip-hop i pop, słucha się głównie na smartfonie

Dla przedstawicieli Gen Z i Millenialsów streaming muzyki na żądanie jest podstawowym sposobem „konsumpcji audio”. Preferują wygodę dostępu do ogromnej biblioteki utworów w dowolnym miejscu i czasie. Ci Digital Natives często słuchają muzyki przez słuchawki, smartfony lub podłączone urządzenia, takie jak inteligentne głośniki, co pozwala na spersonalizowane i angażujące wrażenia słuchowe.

Aby korzystać ze Spotify, trzeba założyć konto i być zalogowanym, więc na każdym urządzeniu zawsze jesteśmy jedną i tą samą osobą. Smartfony są najczęściej używanymi urządzeniami, ale znakomita większość użytkowników korzysta w ciągu dnia z kilku urządzeń, w zależności od swoich preferencji i okoliczności. Na słuchawkach ze smartfonów słuchamy Spotify w komunikacji publicznej lub w samochodzie, podczas biegania czy na siłowni. Natomiast w domu - podczas sprzątania, gotowania czy posiłków - używamy często desktopa, smart TV albo łączymy się przez inteligentne głośniki. Każdy użytkownik ma swoje przyzwyczajenia, a Spotify je zna.

Muzyczne preferencje użytkowników Spotify w Polsce odzwierciedlają lokalny krajobraz muzyczny. Polscy słuchacze, podobnie jak użytkownicy na całym świecie, korzystają z szerokiej gamy gatunków, ale istnieje kilka godnych uwagi trendów, które są charakterystyczne dla rynku polskiego. 

Nieustannie wzrasta popularność polskiej muzyki, na liście przebojów w Top 100 w Polsce w 2022 roku znalazło się aż 76 utworów polskich artystów. Polscy użytkownicy wykazują silne przywiązanie do rodzimych artystów, o czym świadczy również popularność polskojęzycznych utworów i lokalnych twórców na wyselekcjonowanych listach odtwarzania. Najczęściej słuchanym gatunkiem muzycznym na Spotify w Polsce jest polski hip-hop, a najczęściej streamowane playlisty w sierpniu 2023 to Hot Hits Polska i Rap Generacja, które razem osiągają ponad 10% udziału w wszystkich streamach w Polsce. Wśród najpopularniejszych artystów słuchanych w Polsce, w tygodniowym zestawieniu co najmniej 7 na 10 stanowią artyści z polskiej sceny muzycznej.

Muzyka pop jest także mocno obecna, a polskie i międzynarodowe hity pop cieszą się znacznym czasem odtwarzania. Polski pop to najpopularniejszy gatunek muzyczny wśród nieco starszej grupy użytkowników (45+), a pop znajduje się wśród trzech najczęściej słuchanych gatunków muzyki w każdej kategorii wiekowej.

… podczas gdy słuchają Spotify przez cały czas, najwięcej po południu i wieczorem, głównie playlist
Słuchacze Spotify używają platformy i ubarwiają sobie muzyką życie oraz codzienne czynności dosłownie przez 24 godziny na dobę. Warto pamiętać, że indywidualne preferencje i rutyny mogą się różnić, a ludzie mogą korzystać ze Spotify w różny sposób, w zależności od swoich osobistych nawyków i stylu życia. Spotify można zintegrować z różnymi porami dnia, ale konkretne wzorce użytkowania będą zależeć od unikalnych preferencji i okoliczności każdego użytkownika z osobna. Można wyobrazić sobie studentkę słuchającą energetyzujących playlist przy porannej kawie przed zajęciami. Albo ojca zawożącego dzieci do przedszkola przed pracą, który w samochodzie włącza playlistę z ulubionymi piosenkami dzieci a potem z przyjemnością słucha kolejnego odcinka podcastu. Zbadano, że podczas dojazdów do pracy, czy to samochodem, transportem publicznym czy pieszo, Spotify jest prawie dwa razy częściej używany do urozmaicenia podróży, niż inne media społecznościowe (Źródło: Press PlayPress Play, MTM-Spotify, 2022). W czasie pracy, gotowania, sprzątania, spotkania towarzyskiego i innych czynności, po relaks i wyciszenie, muzyka oraz podcasty są ciągle z nami. Z kolei w czasie treningu, pływania, joggingu czy uprawiania innych sportów, muzyka czy podcast ze Spotify jest często jedynym medium, które dociera wówczas do konsumenta.

Zainteresowania użytkowników Spotify Free 
Użytkownicy Spotify Free to aktywni konsumenci mający szereg zainteresowań. Żyją pełną piersią, wykorzystują każdą chwilę dla realizacji swoich pasji. Dbają o coś dla ducha: zdecydowanie częściej można wśród nich spotkać uczestników festiwali i koncertów (+28% w stosunku do użytkowników Internetu w Polsce), częściej oglądają filmy i czytają książki (+18%). Liczna jest grupa pasjonatów tańca (+26%, a w Gen Z nawet +59%) czy sztuki miejskiej (+28%). Poświęcają nieco mniej czasu na konsumpcję tradycyjnych mediów: 38% użytkowników Spotify z Pokolenia Z nie czyta mediów drukowanych, 20% nie słucha radia, 46% nie ogląda telewizji kablowej. Naturalnie jest wśród nich liczna grupa użytkowników streamingu wideo - średnio dziennie poświęcają 1 godzinę i 17 minut na telewizję online lub streaming. Na Spotify zapewne słuchają podcastów o tematyce Sztuka i rozrywka lub Muzyka, TV i Film, więc prawdopodobnie znajdziemy ich w segmencie Entertainment. 

Gry to jedna z ulubionych rozrywek Pokolenia Z, naturalnym jest więc to, że połowa słuchaczy na Spotify Free to gracze (o 19% więcej w stosunku do użytkowników Internetu). Muzyka i gry przenikają się, gracze często słuchają Spotify oraz średnio poświęcają nieco ponad godzinę dziennie na granie. Grupa ta najczęściej używa konsol do gier do słuchania muzyki czy podcastów oraz słucha playlist gamingowych. Warto do nich kierować komunikaty reklamowe wybierając segment Gamers na Spotify.

Użytkownicy Spotify Free nie zapominają też o przyjemnościach dla ciała: lubią gotować (61%), jeść i pić, szczególnie zdrową żywność i napoje (+19% vs. użytkownicy internetu), a nawet żywność wegańską (o 24% częściej), zaś 39%z nich lubi jeść poza domem. Uwielbiają podróże (53%), nie stronią od aktywności na świeżym powietrzu i sportów (+34%), w tym ekstremalnych, czy fitness (+24%). 80% z nich uprawia jakąś dyscyplinę sportu, a w Gen Z nawet 85%. Te segmenty użytkowników są licznie reprezentowane na Spotify Advertising, można do nich efektywnie docierać z reklamą. 

Bardzo kochają zwierzęta, 62% ma psa a 47% kota. Zaledwie 18% nie ma żadnych zwierząt (o 22% mniej w stosunku do Internautów). Kwestie środowiska są ważne szczególnie dla 44% matek słuchających Spotify (o 22% więcej w stosunku do wszystkich Internautów). Użytkownicy dbają o zdrowie (60%) i wygląd (54%), interesują się modą (38%) oraz urodą i kosmetykami, szczególnie w grupie Gen Z (45%).

Interesują się nowinkami związanymi z nauką (44%) i techniką (48%), ważne są dla nich gadżety technologiczne (40%) i sprzęty, np. częściej kupują laptopy i komputery, konsole do gier czy gry video. Na Spotify Advertising znajdziemy ich w segmencie Early Adopters.

Nie zaniedbują też finansów. Ekonomia i finanse są ważne dla 33% użytkowników Spotify Free, 25% interesuje się przedsiębiorczością, inwestowaniem (o 44% częściej w grupie Gen Z w stosunku do pozostałych Internautów). Częściej niż średnio Internauci kupują ubezpieczenia na życie (+15%), zdrowotne (+34%), podróżne (+17%), a nawet ubezpieczają zwierzęta (+49%).

 

Użytkownicy Spotify Free, w porównaniu z przeciętnym polskim Internautą, częściej oczekują, że marki będą bardziej ekskluzywne (+19%, a Millenialsi +32%), innowacyjne (+16%), inteligentne (+16%) i zabawne (+16%, a Gen Z nawet +51%). Pokolenie Z albo kocha markę i chce mieć poczucie bycia zaangażowanym, albo oczekuje od marki czegoś w zamian. Może to przybrać formę dostępu do ekskluzywnych treści lub usług (+33%), co poprawiłoby ich reputację lub status online (+54%). Pokolenie Z jest skłonne polecać swoje ulubione marki online, jeśli mogą się z nimi identyfikować.

Reklama zasięgowa czy skierowana do wąskiej grupy odbiorców? Audio, display czy może wideo?

Użytkownicy wersji Spotify Free mają dostęp do pełnego katalogu utworów i nie płacą abonamentu, ale w zamian za to akceptują reklamy. Dzięki temu, marketerzy mają możliwość docierania z przekazem do swoich potencjalnych klientów, w szczególności do Gen Z i Millenialsów, którzy w znacznie mniejszym stopniu są użytkownikami mediów tradycyjnych. Spotify jest już w Polsce medium masowym, ale też umożliwia precyzyjne dotarcie do wybranej grupy docelowej.

Spotify Advertising dostarcza szczegółowych danych demograficznych i behawioralnych na temat swoich użytkowników, umożliwiając firmom kierowanie reklam do określonych segmentów Generacji Z i Millenialsów w Polsce, ale też do starszych konsumentów. Reklamodawcy mogą wykorzystać te dane do tworzenia niestandardowych segmentów odbiorców, w oparciu o takie czynniki jak: wiek, lokalizacja, preferencje muzyczne czy nawyki słuchania. Dostosowując reklamy do określonych segmentów, firmy mogą zoptymalizować swój przekaz oraz zwiększyć trafność dotarcia i efektywność swoich reklam. 

Spotify Advertising doskonale zna swoich użytkowników - wie kiedy słuchamy, czego słuchamy, jak słuchamy, na jakich urządzeniach. Wie w jakim jesteśmy nastroju, jakie są nasze preferencje i wybory. Dzięki temu, po naszym zachowaniu wewnątrz aplikacji, każdy użytkownik jest przypisany do określonych segmentów, np. Rodzice – jeśli wśród słuchanych utworów znajdują się piosenki dla dzieci czy bajki, Kierowcy – jeśli użytkownik słucha Spotify w samochodzie, Słuchający Podcastów a nawet słuchający podcastów o określonej tematyce, przykładowo Biznes i Technologia. Biegacze, Uczestnicy Festiwali czy Early Adopters to tylko kilka z segmentów użytkowników, do których można dotrzeć.

Ważne jest, aby podczas projektowania kampanii reklamowych w Spotify Advertising uwzględniać preferencje, kluczowe wartości i zainteresowania przedstawicieli Pokolenia Z i Millenialsów. Tworząc dopasowane kontekstowo, autentyczne i angażujące treści, marketerzy mogą skutecznie przyciągnąć uwagę i wzmocnić lojalność konsumentów. W reklamach warto wykorzystać efekty audio 3D oraz personalizować komunikaty pod konkretne grupy odbiorców.

Dlaczego warto i jak dotrzeć do użytkowników, których zaangażowanie rośnie w czasie słuchania Spotify  
W 2021 r. Spotify Advertising przeprowadził największe tego rodzaju badanie dotyczące cyfrowej reklamy audio, wykorzystując swoją autorską technologię Neuro-Insight do pomiaru aktywności mózgu dobrowolnych uczestników podczas słuchania wcześniej nagranej muzyki i podcastów z reklamami. Okazało się, że reklamy w Spotify są o 29% bardziej angażujące oraz o 20% bardziej zapadają w pamięć, niż benchmarki w badanych mediach w USA.

W 2023 opublikowano dane z drugiej części badania przeprowadzonego przez Spotify we współpracy z największą na świecie firmą marketingowo-komunikacyjną WPP i jej najważniejszymi klientami. Badanie zostało przeprowadzone w USA i Wielkiej Brytanii, aby uzyskać głębszy wgląd w poziom zaangażowania słuchaczy w reklamy audio. Korzystając z tej samej metodologii, co w Sonic Science Volume 1, wykorzystano zestawy słuchawkowe do pomiaru podświadomych reakcji słuchaczy na reklamy, podczas korzystania z list odtwarzania Spotify i podcastów. Pozwoliło to przeanalizować ich reakcje neurologiczne - w tym zaangażowanie, zdolność zapamiętywania szczegółów, pamięć długotrwałą narracji i intensywność emocjonalną.

Na Spotify królują treści a wyniki tego badania to potwierdzają. Playlisty i podcasty generują w porównaniu z globalnymi benchmarkami w badanych mediach: o 14% większe zaangażowanie, o 17% lepsze zapamiętywanie ogólne, o 18% lepsze zapamiętywanie szczegółów oraz o 11% większą intensywność emocjonalną.

Oprócz obszernej biblioteki podcastów i wyselekcjonowanych playlist, Spotify to także platforma, dzięki której reklamodawcy mogą uzyskać realne wyniki biznesowe. Według prezentowanego badania, reklamy Spotify Advertising są również efektywne w kreowaniu mierzalnych efektów w porównaniu z globalnymi benchmarkami dla zbadanych mediów, powodując o 17% większe zaangażowanie, o 17% lepsze zapamiętywanie ogólnie, o 21% lepsze zapamiętywanie szczegółów oraz o 12% większą intensywność emocjonalną.

Dla 63 % uczestników badania Spotify jest ważny w trakcie wykonywania codziennych rutynowych czynności. Z kolei 73% osób deklaruje, że są pozytywnie nastawieni do reklam audio, jeśli są one dopasowane do tego, co respondenci robią. Badanie sprawdziło, jak bardzo zaangażowani byli słuchacze przed i po rozpoczęciu słuchania Spotify.  Okazało się, że gdy słuchali Spotify, ich zaangażowanie we wszystkie te czynności wzrosło - od 11% do 23% (25 różnych czynności podczas słuchania, od relaksu po gotowanie i dojazdy do pracy).

Można by pomyśleć, że podczas wykonywania wielu zadań i równoczesnego słuchania Spotify nasza uwaga będzie rozproszona. Jednak ponad jedna trzecia uczestników badania stwierdziła, że podczas słuchania skupia całą swoją uwagę na słuchaniu, nawet podczas wykonywania czynności wymagających wysokiego poziomu skupienia, takich jak nauka czy praca. Zaangażowanie dotyczy słuchania treści na Spotify, ale jest również przenoszone na reklamy na nim emitowane.

Spotify Advertising może być dla reklamodawców świetną platformą do komunikacji z zaangażowanymi i otwartymi na nowości użytkownikami. Pomaga w zbudowaniu pozytywnego vibe’u wokół marki, budzi pozytywne skojarzenia i wpływa na budowanie lojalności klientów.

 

Spotify jest czymś więcej niż wypełniaczem, zdecydowanie nie jest medium tła, często jest w centrum uwagi, jest bardzo osobistym towarzyszem. Słuchacze korzystają ze Spotify na różne sposoby przez cały dzień, w zależności od swoich preferencji, aktywności i nastroju. Coraz częściej słuchamy playlist tematycznych stworzonych pod określony nastrój czy wykonywanie jakichś czynności niż całych albumów poszczególnych artystów. To właśnie kontekst sprawia, że komunikaty marki, które słuchacze słyszą w tych momentach, są jeszcze bardziej angażujące i zapadają w pamięć. Są to też często momenty, w których nie korzystamy z innych mediów, szczególnie tych wymagających zaangażowania naszego zmysłu wzroku, tak zwane momenty “bez ekranu”. 

Warto zapamiętać o użytkownikach Spotify w Polsce:
1. Spotify to zdecydowanie najpopularniejsza na świecie i w Polsce platforma streamingu audio, z zaangażowaną grupą ponad pół miliarda użytkowników, którzy codziennie słuchają muzyki i podcastów - w tym 8,8 mln użytkowników w Polsce.
2. Z reklamą można dotrzeć do 4,8 mln osób korzystających ze Spotify Free, którzy stanowią 54% użytkowników Spotify w Polsce.
3. Ze Spotify korzysta w Polsce aż 69% użytkowników w wieku 16 -24 i 46% w wieku 25-34, czyli głównie reprezentanci Gen Z i Millenialsi.
4. Spotify to często jedyne medium, które może docierać z reklamami do konsumenta w danym czasie, np. podczas joggingu, jazdy samochodem czy medytacji. 73% osób deklaruje, że są pozytywnie nastawieni do reklam audio, jeśli są one dopasowane do tego co respondenci robią w danej chwili. 
5. Podczas słuchania Spotify rośnie zaangażowanie w wykonywane czynności - od 11% do 23% (25 różnych czynności podczas słuchania, od relaksu po gotowanie i dojazdy do pracy).

Autorka: Izabela Biedrowska-Pawlak - Spotify Client Partner Lead w Httpool Polska

Httpool by Aleph, wraz z innymi spółkami grupy Aleph, reprezentuje wiodące platformy mediów cyfrowych w Europie Środkowo-Wschodniej oraz w ponad 130 krajach na całym świecie, wspierając ich rozwój i napędzając wyniki biznesowe reklamodawców cyfrowych. Jako przedstawiciele naszych partnerów na nowe i istniejące rynki, zatrudniamy dedykowane lokalne zespoły profesjonalistów z branży i ekspertów od platform. Nasi doświadczeni eksperci pracują ramię w ramię z reklamodawcami, edukując ich oraz pomagając w tworzeniu i realizacji kampanii digitalowych.
Dzięki innowacyjnemu zestawowi zastrzeżonych technologii, rozwiązaniom performance i rozległej wiedzy rynkowej, w połączeniu z nieograniczonym transgranicznym rozwiązaniem kredytowym i płatniczym, Httpool by Aleph umożliwia reklamodawcom łączenie się z ich grupami docelowymi w najbardziej efektywny sposób, konsekwentnie maksymalizując ich ROI. Dzięki nawiązanym partnerstwom i wzrostowi przez przejęcia w naszych globalnych sieciach, jesteśmy liderem w branży, umożliwiając reklamodawcom osiąganie nowych kamieni milowych i wyznaczanie benchmarków.

Najbardziej znane media i platformy społecznościowe na świecie, w tym Meta, TikTok, X, Google, Microsoft Advertising, Pinterest, Reddit, Snapchat, Spotify, Twitch, Warner Music, Brainly i inne, wybrały Httpool by Aleph jako wyłącznego partnera w zakresie sprzedaży reklam w wybranych regionach. Marki Aleph reprezentują ponad 45 głównych globalnych platform w ponad 130 krajach. Nasz zespół biegle włada ponad 60 językami, aby móc obsługiwać dziesiątki tysięcy firm na globalnych platformach. Obsługujemy wszystko, od reklamy u najbardziej znanych światowych gigantów mediów społecznościowych po płatności transgraniczne w 49 lokalnych walutach. Każdy rynek jest wart poznania i rozwoju, a z Aleph masz dostęp do świata.