SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Sprawa dla reportera” z mniejszą widownią. TVP1 liderem rynku

W jesiennym sezonie „Sprawę dla reportera” ogląda średnio 2,85 mln osób, czyli o 170 tys. widzów mniej niż rok temu. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku, ale w grupie komercyjnej zajmuje dopiero czwarte miejsce.

Elżbieta Jaworowicz, fot. akpa Article

Premierowe odcinki „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.25, począwszy od 4 września br. Jesienny sezon programu ogląda średnio 2,85 mln widzów. Przełożyło się to na 19,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,53 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

 

Oglądalność magazynu rośnie z odcinka na odcinek - w analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził ten, który pokazany został 25 września br. Przyciągnął on przed telewizory 3,39 mln osób.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

25-09-2014

21:27:27

3 389 428

24,28%

18-09-2014

21:25:42

2 805 720

19,13%

11-09-2014

21:28:06

2 702 371

18,71%


W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program Elżbiety Jaworowicz stracił 170 tys. widzów. Wówczas oglądało go bowiem 3,02 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 22,53 proc. i 12,79 proc.

W paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” TVP1 jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN z udziałem na poziomie 13,73 proc., emitujący w tym czasie gł. „Kuchenne rewolucje”. Dalej plasuje się: Polsat (11,62 proc.; „Przyjaciółki” i „Na krawędzi”) i TVP2 (9,31 proc.; pasmo filmowe).

 

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero czwarta, przegrywając z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Liderem jest tutaj TVN, a dalsze miejsca zajmują: Dwójka i Polsat.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1 - Sprawa dla reportera

2 849 051

19,99%

10,53%

TVN

1 956 686

13,73%

17,62%

Polsat

1 656 847

11,62%

10,87%

TVP2

1 326 650

9,31%

12,89%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Sprawa dla reportera” z mniejszą widownią. TVP1 liderem rynku

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
booaa
Jeden z nielicznych normalnych programów w TVP
49 10
odpowiedź
User
bat na debili
Ten program radzi sobie tragicznie. Żeby być liderem w grupie ogólnej, I być na czwartym miejscu w grupie komercyjnej. .. to się nazywa sztuka.
10 32
odpowiedź
User
Do bata na debili
Czyli dobry jest tylko ten program ktory jest dobry w grupie komercyjnej? Ten ma najwięcej widzow , ale gorsze udzialy w 16-49 , więc jest źle? Czlowieku weź puknij się w ten pusty łeb i włącz sobie Warsaw Shore, bo ma najwyzsze udzialy w grupie komercyjnej i jak sądzę odpowiada twoim potrzebom. Dobranoc
40 31
odpowiedź
User
@ debila z batem
Jedyny program tvp, który nie zbrązowiał.
35 9
odpowiedź
User
kinia
mnie już drażni ta prowadząca, czy w TVP nikt inny nie może tworzyć programów interwencyjnych ??
12 21
odpowiedź