SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sprawa „Jesz Burgera” pomogła programowi Magdy Gessler

Drugą serię „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler śledzi w TVN średnio 1,87 mln widzów. Największym zainteresowaniem cieszył się jak dotąd trzeci odcinek produkcji, który został wyemitowany tuż po opisywanej przez media potyczce restauratorki z Jesz Burgerem.

Chodzi o wizytę Magdy Gessler w lubelskim Jesz Burgerze, którą widzowie mogli zobaczyć w drugim odcinku "Kuchennych Rewolucji” w TVN. Zorganizowana przez Gessler metamorfoza nie powiodła się i restauratorka wystawiła lokalowi  w swoim programie skrajnie negatywną recenzję. Sprawę opisywały media, a Jesz Burger został skontrolowany przez sanepid.

Średni udział w rynku programu po trzech odcinkach wyniósł 20,36 proc. w grupie 4+ oraz 25,44 proc. w grupie 16-49. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl ostatni, rekordowy jak dotąd, odcinek miał odpowiednio 23,35 i 30,3 proc. udziału w rynku (4+ i 16-49).

Średnia widownia pierwszych trzech odcinków premierowej serii formatu, emitowanej wiosną br., wyniosła 2,56 mln osób, ale udziały były zbliżone do obecnych - wyniosły odpowiednio 20,68 proc. i 24,59 proc. (więcej na ten temat).
 

DATAAMRSHR %SHR% (16-49)
04-09-2010171224918,65%21,66%
11-09-2010161397818,80%23,73%
18-09-2010227697423,35%30,30%
średnio186784620,36%25,44%
Średnio 2009164242317,78%20,72%


TVN w trakcie „Kuchennych rewolucji” zajmuję drugą pozycję na rynku. Liderem była TVP1 z 24,11 proc. udziału. Kolejne miejsca przypadły Polsatowi i TVP2. Wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia program Gessler był w minionych tygodniach numerem jeden. 

stacjaAMRSHR %SHR % (16-49)
TVP1221334924,11%19,61%
TVN186784620,36%25,44%
POLSAT108154011,78%12,73%
TVP2105339811,48%7,69%


Program cieszy się popularnością przede wszystkim wśród kobiet, mieszkańców małych oraz największych miast między 25 a 39 rokiem życia. 

Kuchenne RewolucjeADH %AFF
PłećMężczyźni33,75%70
 Kobiety66,25%128
Wiek 4-91,72%29
  10-154,17%59
 16 - 192,91%50
 20 - 243,52%43
 25 - 2911,94%134
 30 - 3410,79%132
 35 - 397,99%113
 40 - 445,37%83
 45 - 498,30%117
 50 - 5411,99%145
 55 - 599,50%125
 60+21,79%112
Wlk. miastaWieś24,99%64
 < 50 tys.28,23%117
 50-100 tys.13,19%154
 100-200 tys.8,47%106
 > 200 tys.25,12%123
ZawódTop management9,13%118
 Pracownicy średniego szczebla22,22%153
 Pracownicy fizyczni i rolnicy17,75%88
 Emeryci30,17%121
 Inni20,74%64
WykształceniePodstawowe46,97%102
 Średnie30,70%104
 Wyższe16,44%144
 Inne5,89%45


W programie „Kuchenne rewolucje” znana restauratorka Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające lokale kulinarne z tarapatów. Na pomoc każdej restauracji ma cztery dni. Producentem wykonawczym show jest firma Constantin Entertainment.

Dołącz do dyskusji: Sprawa „Jesz Burgera” pomogła programowi Magdy Gessler

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
magda
wspaniały,pouczający program pod warunkiem,że właściciel posłucha mądrej pani Magdy Gessler....BRAWO TVN
odpowiedź
User
iza
Program jest baaaardzo fajny.
odpowiedź
User
aga-aa
szkoda, że Pani Magda nie bierze pod uwagę realiów mniejszych miast od Warszawy...
odpowiedź