SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Party” na czele dwutygodników people. Tylko „Gala” ze wzrostem

W lipcu 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Viva!”. Zyskała tylko „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w lipcu 2018 roku wyniosła 148 287 egz. W porównaniu do lipca 2017 roku była ona niższa o 12,59 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce utrzymał magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 41,41 proc. do 92 010 egz.

Z szóstego na trzecie miejsce awansował dwutygodnik „Gala” (Grupa Burda). Zanotował on jedyny wzrost w zestawieniu - wynoszący 50,33 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 88 551 egz.

Czwarty był magazyn „Viva!” (Edipresse Polska), który spadł z trzeciej lokaty. Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 53,80 proc. do 76 894 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

W lipcu 2018 roku w porównaniu do czerwca 2018 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogło „Party” - było to 18,38 proc.

Największy spadek, wynoszący 20,12 proc., odnotowała tutaj „Gala”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Party” na czele dwutygodników people. Tylko „Gala” ze wzrostem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hela w opałach
i tak powoli zbliżamy się do końca...
odpowiedź
User
akatar
i tak powoli zbliżamy się do końca...
tego show
odpowiedź