SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Viva!” najbardziej w dół

W lutym 2019 roku nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people zostało „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Viva!” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w lutym 2019 roku wyniosła 109 612 egz. W porównaniu do lutego 2018 roku była ona niższa o 14,45 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z czwartej na drugą lokatę awansował magazyn „Sukcesy i Porażki” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 12,26 proc. do 72 440 egz.

Trzeci był dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek wynoszący 27,68 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 72 165 egz.

Na czwartą lokatę (z pierwszej) spadła Viva!” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 59 811 egz., po spadku o 56,24 proc. - największym w zestawieniu.

W lutym 2019 roku w porównaniu do stycznia 2019 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogły „Sukcesy i Porażki” - było to 0,53 proc.

Największy spadek, wynoszący 9,22 proc., odnotowała tutaj „Flesz” (Edipresse Polska).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Viva!” najbardziej w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dane
Z tego co widzę to "Party" jest liderem segmentu od kilkunastu lat, więc nie bardzo rozumiem sformułowania typu "zostało nowym liderem" etc
odpowiedź
User
Ala
A kto mądry kupuje vive??? Przecież nic ciekawego w niej nie ma, nudne sesje stylizacji dla Pan z małych miast i plotki, wiadomosci można przeczytać na pudlu miesiąc wcześniej.
odpowiedź