„Men’s Health” liderem sprzedaży w sierpniu, „CKM” zyskało najwięcej

Liderem sprzedaży w segmencie pism dla mężczyzn w sierpniu br. pozostał „Men’s Health”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Największym wzrostem pochwalić się mógł tytuł „CKM” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w sierpniu 2019 roku wyniosła 23 608 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 18,64 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 9,60 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 20 228 egz.

Oczko niżej uplasowało się „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zwiększył się o 4,78 proc. do 16 389 egz.

Ostatnią lokatę zajęło „CKM” (Marquard Media Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu wzrósł najbardziej w zestawieniu - o 5,50 proc. do 15 565 egz.

Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w sierpniu br. poszedł w dół o 3,22 proc. do poziomu 20 540 egz.

grafika

W porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie miesięczniki męskie zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej też zyskał tutaj tytuł „CKM” - było to 8,71 proc. Jedyny spadek, wynoszący 0,48 proc., odnotował „Men’s Health”.

Wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się w tym ujęciu o 24,62 proc.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style