SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Men’s Health” liderem sprzedaży w sierpniu, „CKM” zyskało najwięcej

Liderem sprzedaży w segmencie pism dla mężczyzn w sierpniu br. pozostał „Men’s Health”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Największym wzrostem pochwalić się mógł tytuł „CKM” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w sierpniu 2019 roku wyniosła 23 608 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 18,64 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 9,60 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 20 228 egz.

Oczko niżej uplasowało się „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zwiększył się o 4,78 proc. do 16 389 egz.

Ostatnią lokatę zajęło „CKM” (Marquard Media Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu wzrósł najbardziej w zestawieniu - o 5,50 proc. do 15 565 egz.

Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w sierpniu br. poszedł w dół o 3,22 proc. do poziomu 20 540 egz.

W porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie miesięczniki męskie zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej też zyskał tutaj tytuł „CKM” - było to 8,71 proc. Jedyny spadek, wynoszący 0,48 proc., odnotował „Men’s Health”.

Wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się w tym ujęciu o 24,62 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży w sierpniu, „CKM” zyskało najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl