SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem sprzedaży w I kwartale

W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się tytuł „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował „Ben 10 Magazyn”, a na czele spadków znalazły się „Auta” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” (Blue Ocean Entertainment) w pierwszym kwartale 2019 roku wyniosła 50 898 egz. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. tytuł zanotował wzrost wynoszący 4,43 proc. (wówczas tytuł ten wydawany był jeszcze przez Media Service Zawada - nazywał się on wtedy „Lego Ninjago”).

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) ze średnim wynikiem na poziomie 34 507 egz. W porównaniu do pierwszego kwartału 2018 roku pismo to zanotowało wzrost wynoszący 7,80 proc.

Podium uzupełnia magazyn „Księżniczka” (też Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 33 812 egz., niższym o 1,20 proc. niż rok wcześniej.

15. lokatę (po awansie z 18.) zajął magazyn „Ben 10 Magazyn” (Media Service Zawada), którego średni wynik zwiększył się o 49,22 proc. do 18 008 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Z kolei największy spadek, wynoszący 33,51 proc. do 13 783 egz., odnotowały „Auta” (Egmont Polska). W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca 10. na 19.

W marcu 2019 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu”, wyniosła 49 570 egz., po spadku względem marca 2018 roku o 1,31 proc. Drugi był awansujący z siódmej lokaty magazyn „Księżniczka” (38 928 egz.; wzrost o 32,75 proc.). Podium uzupełniają „Zabawy i Marzenia z Barbie”, które rok wcześniej były wiceliderem (31 376 egz.; w dół o 25,83 proc.).

Największym wzrostem również i w tym ujęciu pochwalić się mógł „Kaczor Donald” (Egmont Polska), którego wynik wzrósł o 34,75 proc. do 19 721 egz.

Z kolei największą stratę również i w tym ujęciu miał magazyn „Auta” - było to 49,78 proc. do poziomu 13 385 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem sprzedaży w I kwartale

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl