SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych

W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w sierpniu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w sierpniu 2017 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2016 roku zmniejszyła się o 5,91 proc. i wyniosła 116 398 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 9,53 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 57 641 egz.

Wśród miesięczników na pierwszym miejscu znalazł się magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w sierpniu br. wyniósł 50 069 egz. Zwiększył się o 7,15 proc.

Wiceliderem był „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą w analizowanym okresie na poziomie 36 960 egz., po spadku o 8,29 proc.

Podium uzupełnia „Świat Motocykli” (Agora). Miesięcznik ten zanotował spadek wynoszący 11,68 proc. do 10 996 egz.

Z piątego na czwarte miejsce awansowało „Classic Auto” (Stratos Concept). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 6 917 egz., po wzroście o 19,94 proc. - największym w zestawieniu wśród wszystkich pism.

Ostatni był „Automobilista” (Automobilista), który zanotował z kolei największy spadek wśród wszystkich pism, wynoszący 28,16 proc. Jego wynik w sierpniu br. wyniósł 6 261 egz., a tytuł ten spadł z miejsca czwartego.

W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zwiększyła się o 12,11 proc., a wynik „Auto Świata” poszedł do góry o 0,96 proc.

Wśród miesięczników największym wzrostem pochwalić się mogło „Auto-Moto” - było to 29,99 proc. Największy spadek w tym ujęciu, wynoszący 4,59 proc., również zanotował „Automobilista”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ElaS.
W RASP i tak się cieszą. Przecież znakomite wideo "Auto Świat Go" ma lepsza oglądalność niż "Gra o Tron" i "Belfer" razem wzięci
1 0
odpowiedź
User
importer
Niezmiennie dopytuje, gdzie jest Auto Motor i Sport? Sprzedają, nie sprzedają, sami kupują?
2 0
odpowiedź
User
Jan
2 pln to klucz do sukcesu motoru.
Cena to podstawa.
1 0
odpowiedź
User
Dżon
A co jest kluczem do porażki Auto Świata?
2 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing