Starcom i PZL dla Allegro.pl

Serwis aukcyjny Allegro.plrozstrzygnął przetarg na obsługę swojego budżetu reklamowego i mediowego.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Reklamodawca zdecydował się powierzyć pracę nad strategią i kreacją dla marki Allegro agencji reklamowej PZL, a planowanie i zakup mediów domowi mediowemu Starcom. Dotychczas QXL Poland współpracował z agencjami Just i Media Concept.

– Allegro.pl to kolejna z prestiżowych marek w naszym portfolio, która gwarantuje nam możliwość wykazania się kreatywnością w podejściu do komunikacji mediowej, dlatego bardzo cieszymy się z faktu nawiązania współpracy z firmą QXL Poland. Świetnie kończymy niezwykle udany dla Starcomu 2006 rok. Zdobyliśmy w nim blisko 30 nowych klientów, na wszystkich branżowych konkursach i festiwalach byliśmy w ekskluzywnym gronie najczęściej nagradzanych domów mediowych, a naszej kreatywności dobitnie dowodzi fakt, że jako jedyni pośród domów mediowych zdobyliśmy nagrodę na Ogólnopolskim Festiwalu Reklamy Złote Orły – powiedział Rafał Ciszewski, dyrektor ds. rozwoju w domu mediowym Starcom.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"