SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom obronił budżet mediowy PTC

Starcom MediaVest Group będzie kontynuować obsługę mediową Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci T-Mobile. W przetargu okazał się lepszy od Mediacomu Warszawa i ZenithOptimedia Group.

Starcom będzie nadal zajmować się planowaniem i zakupem mediów oraz współzarządzaniem budżetem mediowym Polskiej Telefonii Cyfrowej dla marek T-Mobile i Heyah.

PTC uzasadnia, że Starcom w wieloetapowym przetargu złożył ofertę najbardziej odpowiadającą potrzebom firmy.

Dołącz do dyskusji: Starcom obronił budżet mediowy PTC

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rabbit
Niech podtrzymają klimat heyah i będzie dobrze :) póki co chyba najlepsze reklamy operatorskie (nic dziwnego, że kot Rysiek jest już tyle lat w spotach)
odpowiedź
User
Eddie
Jeśli oni odpowiadają za spoty z kotkiem Ryśkiem, czy wcześniejszymi "potworzastymi" reklamami na samym początku Heyah to dobrze się stało, że bedą nadal kontynuowali współpracę z PTC. Zresztą nowa reklama T-Mobile o NFC też niczego sobie.
odpowiedź
User
lolololo
oni tylko planują
odpowiedź