Strategy Analytics: 4-proc. spadek sprzedaży komórek w III kw.

W III kwartale bieżącego roku na całym świecie sprzedano 290,5miliona telefonów komórkowych.

km
km
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

To o 4 proc. mniej w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego (303,8 mln) - wynika z danych firmy badawczej StrategyAnalytics. Tempo spadku było za to niższe niż w trzech poprzednichkwartałach (8, 14 i 11 proc.).

Liderem w III kwartale była fińska Nokia z liczbą 108,5 milionasprzedanych komórek i 37,3 proc. udziału w rynku. Wyprzedziła onakolejno firmy Samsung (60,2 mln, 20,7 proc.), LG Electronics (31,6mln, 10,9 proc.), Sony Ericsson (14,1 mln, 4,9 proc.) oraz Motorola(13,6 mln, 4,7 proc.). Pozostali producenci sprzedali łącznie 62,5miliona urządzeń, stanowiących 21,5 proc. rynku.

Jednocześnie firma Strategy Analitycs przedstawiła prognozę,według której w ostatnich trzech miesiącach bieżącego roku - poczterech kolejnych kwartałach spadku - rynek wróci do wzrostu. Nacałym świecie ma zostać sprzedanych 300 milionów telefonówkomórkowych - o 3 proc. więcej niż rok wcześniej w tym samymokresie (294 mln).

Komentarze (0)
Franciszek
4 miesiące temu

W TAURONIE zmieniłem swoją dotychczasową taryfę na TAURON NOWA ENERGIA i uzyskałem prawo do bonusu klienckiego 420 zł. tyle tylko, że nie potrafię na stronie internetowej www.tauron.pl/dla-domu/prad/zwrot-za-prad zarejestrować tego faktu. Proszę o informację, jak to zrobić krok po kroku.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"