SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stroer kupił Europlakat

Wraz z przejęciem przedsiębiorstwa Europlakat Ströer Out-of-Home Media S.A. staje się liderem na rynku wielkoformatowej reklamy plakatowej w Polsce. Poprzez zakup Ströer S.A. nabywa 7.700 powierzchni reklamowych, w tym 6.200 nośników reklamowych o formacie 12m2, polski standard przy kampaniach reklamowych na billboard'ach. Łącznie Ströer dysponuje obecnie ponad 20.300 powierzchniami o formacie 12m2 a tym samym 46 procentami tego strategicznie decydującego rynku.

Po zakupie polskiej Grupy Outdoor mamy w Polsce do czynienia z drugim dużym przejęciem przez Ströer S.A w ciągu czterech tygodni. Poprzez oba zakupy Ströer nabył łącznie ponad 13.000 powierzchni reklamowych o różnych formatach. Tym samym Ströer dysponuje obecnie łącznie ponad 23.000 powierzchniami reklamowymi w Polsce.

"Oba przejęcia zdecydowanie wzmocniły naszą pozycję na rynku. Jesteśmy w stanie, zaoferować gospodarce napędzającej reklamę silną i wydajną ogólnopolską sieć. Przez to będziemy w sposób szczególny korzystać z pozytywnego trendu polskiego rynku reklamowego", wyjaśnia Udo Müller, CEO Ströer S.A.

Od momentu wkroczenia na polski rynek w roku 1999 Ströer S.A. jest na kursie wzrostowym. Za rok 2002 Ströer liczy na dochody brutto z reklamy w wysokości 17 milionów Euro. W roku 2003 nowo uformowana Grupa firm Ströer Polska (włącznie z Outdoor'em i Europlakat'em) osiągnie dochody brutto z reklamy w wysokości 28 milionów Euro, a tym samym osiągnie wzrost w wysokości 65 %. Tym samym Ströer jest najbardziej dynamicznym przedsiębiorstwem na polskim rynku reklamy plakatowej. W całej Europie Ströer osiąga dochody brutto z reklamy przekraczające 200 milionów Euro.

Dołącz do dyskusji: Stroer kupił Europlakat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl