SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Super Mary” promuje żel do prania Persil Cold Active

Na stronie internetowej Persila udostępniono grę „Super Mary” promującą żel do prania tej marki. Aplikację przygotowały agencje DDB i Tribal DDB.

Interaktywna gra „Super Mary”, która pojawiła się w serwisie persil.pl, prezentuje korzyści ze stosowania żelu do prania Persil Cold Active. Aplikacja informuje m.in., że produkt ten zapewnia skuteczne usuwanie zabrudzeń już w 30°C. Jednocześnie każdy użytkownik gry może zdobyć roczny zapas Persil Cold Active.

Koncept kreatywny gry „Super Mary” przygotowała agencja reklamowa DDB, a produkcją zajęła się agencja interaktywna Tribal DDB. Razem z polską wersją aplikacji powstało jej 10 wariantów skierowanych do krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Super Mary” promuje żel do prania Persil Cold Active

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gwiazdula
Oszustwo! Miałam najlepszy wynik, zarejestrowałam go, a potem wcale nie widniałam na liście rankingowej. Dodam, że był to najlepszy wynik z wszystkich dni a osiągnęłam go dwukrotnie. Jutro spróbuję ponownie i jeśli sytuacja się powtórzy to persil dla mnie przestanie istnieć, a z nim firma henkel...
8 8
odpowiedź