„#ListaDlaSwifta” reklamuje nowego Suzuki Swift (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy model samochodu Suzuki Swift. Akcję, realizowaną pod hasłem „#ListaDlaSwifta”, przygotowały agencja reklamowa Communication Unlimited i dom mediowy Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„#ListaDlaSwifta” reklamuje nowego Suzuki Swift (wideo)

Kampania przekonuje, że nowy model Suzuki Swift jest idealnym towarzyszem we wszystkim, co do tej pory nie przyszłoby nawet do głowy, oraz inspiruje do nowych pomysłów. Reklamy podkreślają też, że promowany samochód został skonstruowany od nowa, ale zachowuje DNA poprzednich wersji.

Akcja reklamowa, pod hasłem „#ListaDlaSwifta”, jest realizowana w telewizji, internecie, kinach, prasie oraz radiu.

Kreacja kampanii została przygotowana przez europejską centralę Suzuki, a adaptacją na polski rynek zajęła się agencja reklamowa Communication Unlimited. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?