Świąteczna „Viva!” z dwiema okładkami

Najnowsze wydanie dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska), które na rynku jest od czwartku 1 kwietnia br., ukazało się z dwiema okładkami. Wspiera go kampania reklamowa.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Na jednej z okładek znalazły się popularne aktorki serialowe: Anna Przybylska, Małgorzata Socha, Anna Dereszowska i Julia Kamińska, a na drugiej – aktorzy serialowi: Filip Bobek, Jakub Wesołowski, Jacek Poniedziałek oraz Tomasz Ciachorowski. W numerze zaprezentowano 25 kandydatów do tytułu Najpiękniejszego Polaka w plebiscycie „Viva! Napiękniejsi”. Wydanie liczy 172 strony.

grafika

Numer ukazał się w trzech mutacjach: bez dodatku w nakładzie 160 tys. egz. i cenie 5,90 zł, z płytą DVD z filmem „Mamma Mia” w nakładzie 120 tys. egz. i w cenie 19,98 zł. oraz z krążkiem DVD z filmami Clinta Eastwooda (nakład 25 tys. egz., cena 14,99 zł).

grafika

Wydanie wspiera kampania w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TV 4, TVN, TVN 7, TVN Style), prasie, internecie oraz punktach sprzedaży. Kreację przygotowali Marcin Fedisz & Magda Raczkowska, a media zakupił ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta