SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile "Bez nonsensów" reklamuje ofertę dla firm

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile "Bez nonsensów". Operator promuje w niej ofertę MagentaBiznes oraz nowe smartfony Samsung w promocyjnych cenach. Akcję przygotował departament zarządzania marką telekomu wspólnie z firmami marketingowymi DDB Warszawa, VMLY&R, ARC Worldwide i Mindshare Polska.

W spocie przygotowanym na potrzeby kampanii, poprzez analogię do sunącego wolno ulicami miasta samolotu operator pokazuje absurd zwalniającego firmowego internetu, utrudniającego prowadzenie biznesu. W kampanii występuje Agnieszka Gryko, właścicielka piekarni „Z Domu Specjały”, którą usługi T-Mobile wspierają w prowadzeniu firmy.

Kampania jest kontynuacją rozpoczętej w kwietniu ubiegłego roku komunikacji z claimem "Bez nonsensów".

Kampania prowadzona będzie w telewizji, internecie oraz w punktach sprzedaży operatora.

MagentaBiznes promowana "Bez nonsensów"

W taryfach MagentaBiznes M, L oraz VIP operator oferuje internet bez limitu. Dodatkowo, w wariancie VIP pobieranie danych z internetu możliwe jest z maksymalną dostępną prędkością bez względu na ilość pobieranych danych.

W ramach oferty MagentaBiznes można kupić smartfony Samsung Galaxy S10 Lite lub Samsung Galaxy Note 10 Lite za 1 zł na start i z ratą miesięczną 60 zł netto.

Komunikację oferty wspierają 30 i 15 sek. spoty telewizyjne ze smartfonem Samsung Galaxy S10 Lite.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Dotychczas w kampanii "Bez nonsensów" wystąpiły Monika Brodka, Sonia Bohosiewicz i Magdalena Boczarska.

T-Mobile Polska zyskał w ub.r. 167 tys. klientów

W ub.r. T-Mobile Polska zanotował spadek przychodów o 1,8 proc. do 6,385 mld zł oraz wzrost zysku EBITDA AL. o 0,9 proc. do 1,645 mld zł. Na koniec roku telekom miał 10,954 mln użytkowników, o 167 tys. więcej niż rok wcześniej.

Liczba klientów abonamentowych T-Mobile Polska w ub.r. wzrosła z 7,243 do 7,504 mln, natomiast liczba użytkowników ofert prepaidowych zmalała z 3,544 do 3,45 mln. Firma podkreśla, że w trzech ostatnich kwartałach średni miesięczny poziom rezygnacji w segmencie abonamentowym zmalał do rekordowego 0,7 proc.

Pod koniec czerwca T-Mobile wprowadził taryfy Magenta 1 obejmujące oprócz usług mobilnych internet światłowodowy (na sieci Orange Polska) i dostęp do Netflixa. Natomiast we wrześniu zadebiutowała nowa oferta abonamentowa operatora, oparta na planach taryfowych S, M i L, do których w lutym dołączono pakiet XL.

- To już trzeci rok realizacji strategii skoncentrowanej na doświadczeniu i potrzebach klientów, w tym na najlepszej jakości sieci i usług. Przede wszystkim zaowocowało to konsekwentną poprawą zadowolenia klientów, co przekłada się na decyzje o pozostaniu z nami dłużej. Po drugie, wprowadziliśmy świetną ofertę zaspokajającą potrzeby telekomunikacyjne i rozrywkowe współczesnych gospodarstw domowych, przyciągając nowych klientów i oferując obecnym kolejną zachętę do zacieśnienia naszych relacji. I wreszcie, uruchomiliśmy nową linię marketingową „Bez nonsensów”, opartą na naszym proklienckim podejściu, która spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem i zyskała dużą popularność - wylicza Andreas Maierhofer, CEO w T‑Mobile Polska.

Więcej z mobile’u, duży wzrost w ICT

Łączne przychody T-Mobile Polska zmalały w ub.r. o 1,8 proc. do 6,385 mld zł. Firma tłumaczy to m.in. skutkami pożaru na początku ub.r. w jej warszawskim centrum danych, oraz zmianą strategii biznesowej: zmniejszeniem aktywności w segmencie hurtowej sprzedaży urządzeń, który operator ocenia jako niskomarżowy i niebudujący wartości dodanej.

Przy czym wpływy T-Mobile Polska z usług mobilnych zwiększyły się o 3 proc. do 3,995 mld zł. Natomiast przychody firmy z usług informatycznych (ICT) poszły w górę prawie o 100 proc. Telekom jest obecny w tym segmencie m.in. poprzez przejętą w 2017 roku spółkę T-Systems Polska.

- Decyzja o zmianie naszego podejścia do sprzedaży hurtowej terminali połączona ze istotną przeszkodą w postaci utraconych przychodów w wyniku pożaru centrum danych Annopol wpłynęła na nasze wyniki w pierwszej połowie roku. Rosnące przychody z usług mobilnych w połączeniu z szybkim wzrostem segmentu ICT i poprawą dyscypliny kosztowej pozwoliły nam ustabilizować przychody i osiągnąć wyraźną poprawę wyników z końcem roku - komentuje Juraj Andras, członek zarządu T‑Mobile Polska ds. finansowych. - Rok temu obiecaliśmy utrzymać pozytywne trendy i cieszę się, że pomimo przeciwności udało nam się dotrzymać słowa - podkreśla.

Jesienią ub.r. T-Mobile Polska poinformował, że do wiosny br. rozstanie się z 294 spośród ok. 4,2 tys. zatrudnianych osób. Firma zapowiedziała też budowę w Warszawie nowego centrum przetwarzania danych oraz modernizację a w ciągu 2 lat swojej sieci w całym kraju.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile "Bez nonsensów" reklamuje ofertę dla firm

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
telemele
T-mobile to nonsens
odpowiedź
User
Gageta
T-mobile to nonsens
Podobnie jak Twój komentarz. Wnosi tyle do dyskusji, co ma smaku woda ;_)
odpowiedź