Tarczyński przenosi obsługę mediową z Havas Media do Starcomu

Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) zajmie się obsługą mediową marki Tarczyński, producenta kabanosów i przekąsek białkowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Decyzja o rozpoczęciu współpracy ze Starcomem zapadła w wyniku przeglądu ofert domów mediowych. Starcom będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji oraz planowanie i zakup mediów już od początku 2021 roku.

- Agencja Starcom przekonała nas do siebie przede wszystkim dojrzałym biznesowym podejściem do naszej marki, a także doświadczeniem i kompetencjami, idealnie wpisującymi się w nasze potrzeby. Pozytywne wrażenie zrobiła na nas zaprezentowana przez agencję strategia, a warunki finansowe ostatecznie przypieczętowały decyzję - mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu, dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński.

Marka Tarczyński w ostatnich miesiącach reklamowała się głównie w internecie. W 2019 roku emitowała w telewizji spot, którego bohaterami są członkowie japońskiej rodziny, jedzący produkty Tarczyńskiego. Akcję przygotowały Red8 i Havas Media.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"