SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tele Pakiet - wspólny pakiet reklamowy „Tele Magazynu” i „Kropki TV”

Polskapresse, wydawca dodatku telewizyjnego „Tele Magazyn” i Concept Publishing Polska, wydawca tygodnika telewizyjnego „Kropka TV,  uruchomili reklamowy pakiet telewizyjny Tele Pakiet, gwarantujący dotarcie do czytelników obu tytułów.

„Tele Magazyn” ukazuje się w piątki z ośmioma dziennikami regionalnymi pod marką Polska”, zaś „Kropka TV” jest jedynym magazynem telewizyjno-poradnikowym sprzedawanym w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce (wydawana jest na zlecenie tej sieci).

Łączny nakład dwóch tytułów telewizyjnych to 1,2 mln egz., w tym nakład “Tele Magazynu” - kontrolowanego przez ZKDP -  to 800 tys. egz.

Sprzedaż TelePakietu prowadzą: Biuro Reklamy Polskapresse w Warszawie oraz Biuro Reklamy Concept Publishing Polska.

Dołącz do dyskusji: Tele Pakiet - wspólny pakiet reklamowy „Tele Magazynu” i „Kropki TV”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
telemaniak
Gratulacje! to więcej czytelników niż ma Teletydzień!
odpowiedź
User
Kurczak na zimno
Ten już dawno stracił czytelnków, przecież służy głownie jako podpałaka do grilla i do wykładania kubła na śmieci, moja babcia jeszcze wiesza go w wychodku, a nie...sorry tam wisi taki dwutygodnik o polskich telenowelach.
odpowiedź