SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Świat” liderem wśród dwutygodników telewizyjnych

W lutym 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „TV 14”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2013 roku wyniosła 401 047 egz. Była ona o 2,97 proc. większa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 222 927 egz. Magazyn ten pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 8,91 proc.

Trzecie lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w lutym 2013 roku na poziomie 73 543 egz., po wzroście o 4,37 proc.

Wirtualnemedia.pl

luty

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

401047

389462

TV14

222927

204688

Ekran TV

73543

70464


W lutym 2013 roku w porównaniu do stycznia 2013 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 10,68 proc.) pochwalić się mógł „Tele Świat”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Ekran TV” - było to 9,65 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

luty

styczeń

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

401047

362351

TV14

222927

231480

Ekran TV

73543

81394

 

Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” liderem wśród dwutygodników telewizyjnych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bok
Ale lider! Oj bo pęknę ze śmiechu.
odpowiedź