Temu mimo wakacji nie zwalnia reklamowego tempa w serwisach Meta

Mimo okresu wakacyjnego, na platformach Meta (Facebook, Instagram) sporo się dzieje. Jak wynika z najnowszego raportu “Ads Trends” firmy Sotrender, najwięksi reklamodawcy ewidentnie zwolnili z działaniami w lipcu, ale Temu Poland nie poszło w ich ślady.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Temu mimo wakacji nie zwalnia reklamowego tempa w serwisach Meta
fot. Rex Features/East News

Temu Poland w lipcu mocno zintensyfikowało działania reklamowe w ekosystemie Meta. Na jego koncie w lipcu odnotowano 13 tysięcy reklam więcej niż w czerwcu (wzrost o 24 proc.). To oznacza, że w minionym miesiącu Temu emitowało już niemal 70 tysięcy reklam. 

Drugą marką pod względem liczby reklam w lipcu była sieć sklepów Media Expert (1407), a podium zamyka profil Magiczne Ogrody (1295 reklam). 

grafika

Temu było też marką, która w lipcu odnotowała największy przyrost reklam (+13531). Wicelider tego zestawienia, czyli DaGrasso zwiększyło ich liczbę o 632 (+130 proc.), a trzeci w zestawieniu KFD.pl miał ich 542 więcej (+2853 proc.). 

Również inni reklamodawcy intensyfikowali swoje działania reklamowe. Na koncie Pepsi czy New Balance pojawiło się ponad 500 reklam więcej niż w czerwcu. Jednak w porównaniu do Temu wzrosty te są niemal symboliczne.

Wakacyjne przygotowania na profilu Revoluta

W lipcu nastąpiła zmiana na pozycji lidera w rankingu najbardziej zasięgowych reklam w Mecie.

Dwie reklamy o największym zasięgu, przekraczającym odpowiednio 12 i 10 milionów, opublikował Revolut – debiutant w tym rankingu. Reklamy marki dotyczyły wakacyjnych udogodnień związanych z płatnościami, zarządzaniem finansami czy bezproblemową wymianą walut.
 

grafika


W TOP15 znalazły się łącznie 4 reklamy Revoluta. Wśród reklam o największym zasięgu nie zabrakło również konkursów organizowanych przez marki Orbit, Lipton czy Somersby.

Czołowi reklamodawcy na wakacjach

Ranking najbardziej zasięgowych reklam w lipcu uległ znacznym zmianom – na próżno szukać w nim Lidla, eobuwie, SkyShowtime czy Jyska na czołowych pozycjach. Jak zauważa Sotrender, najwięksi Polscy reklamodawcy ewidentnie zwolnili tempo i zmniejszyli wysiłki reklamowe w minionym miesiącu.

Widać to również patrząc na ogólne zasięgi tych marek w Mecie w lipcu – na ich koncie odnotowano mniejsze zasięgi w porównaniu do czerwca. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"