„The New York Times” z rekordowymi wynikami. 800 mln dol. przychodów z segmentu cyfrowego

W 2019 roku „The New York Times” zanotował 800 mln dolarów przychodów z działalności internetowej - poinformował wydawca dziennika. To rekordowy wynik w historii gazety. W ciągu roku liczba cyfrowych subskrypcji „NYT” wzrosła o ponad milion, obecnie dziennik ma z górą 5 milionów prenumeratorów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Niektóre liczby dotyczące rozwoju „New York Times’a” w 2019 r. podał podczas spotkania z władzami Nowego Jorku Mark Thompson, szef The New York Times Company.

Rekord w digitalu

Mark Thompson poinformował, że w 2019 r. „NYT” osiągnął ponad 800 mln dol. przychodów z subskrypcji cyfrowych. To rekord w historii dziennika, a także próg przekroczony wcześniej niż planowano - w 2015 r., kiedy osiągnięto poziom 400 mln dol. z obszaru digital wydawca zakładał podwojenie tej kwoty do końca 2020 r.

W ub.r. „NYT” pozyskał ponad milion nowych subskrybentów cyfrowych, co jest w wypadku tego dziennika kolejnym rekordem od czasu gdy wydawca w 2011 r. postawił na rozwój swojego biznesu głównie w obszarze internetowym.

5 milionów subskrybentów

Szef NYT Company podaje, że obecnie dziennik ma z górą 5 mln prenumeratorów. 3,4 mln to subskrybenci głównego serwisu newsowego, 300 tys. korzysta z platformy NYT Cooking, a 600 tys. z serwisu NYT Crossword. Z kolei 900 tys. użytkowników to prenumeratorzy drukowanej wersji „New York Times’a”.

NYT Company zapowiada, że 6 lutego br. przedstawi wyniki finansowe dotyczące czwartego kwartału 2019 r., a także dane na temat całego ub.r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii