They.pl dalej dla Orange Polska

Orange Polska przedłuża współpracę z agencją digital marketingu They.pl w zakresie content marketingu. Umowę zawarto na cały 2020 rok.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zespół They.pl jest odpowiedzialny za bieżące wsparcie strategiczne oraz kreatywne marki w obszarze content marketingu.

W ubiegłym roku agencja dla Orange działania w ramach obszarów obejmujących content on-site sprzedażowy, content on-site poradnikowy oraz content wideo. Była także odpowiedzialna za przeprowadzenie oraz koordynację 1.edycji programu Testuj z Orange, która powstała przy pomocy grupy testerów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/orange-polska-ilu-ma-pracownikow-zatrudnienie-zarobki-srednie-zarzad-prezes-i-rada-nadzorcza-w-2019-roku,7170752798766721a ##

W 2019 roku Orange Polska zanotował wzrost przychodów o 2,9 proc. do 11,41 mld zł oraz zysku netto z 10 do 91 mln zł. Na koniec roku telekom obsługiwał 15,28 mln kart SIM, 1,37 mln klientów ofert konwergentnych oraz 520 tys. użytkowników Orange Światłowodu.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu