They.pl odpowiada za komunikację marki Joanna

Do grona klientów agencji digital marketingowej They.pl dołączyła marka kosmetyczna Joanna.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja zajmuje się prowadzeniem profili marki w mediach społecznościowych – na Facebooku oraz Instagramie. They.pl odpowiada również za tworzenie koncepcji kreatywnych dotyczących promocji kosmetyków do włosów wśród influencerów oraz egzekucję działań.

Strony nie informują o szczegółach podpisanej umowy.

Laboratorium Kosmetyczne Joanna w swoim portfolio posiada ponad 500 produktów do koloryzacji, depilacji, a także peelingów myjących

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu