SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tic Tac z nową kampanią “Znajdź swój smak. Jest Tic Tac dla każdego”

Rozpoczęła się najnowsza aktywacja marki Tic Tac (Ferrero Polska). Za jej przygotowanie i komunikację odpowiada agencja Hand Made. 

Najnowsza kampania zachęca konsumentów do bliższego poznania wszystkich smaków Tic Tac i wybrania tego, który najlepiej pasuje do ich charakteru i nastroju. 

Do sklepów trafiła limitowana edycja Tic Tac Cherry Sour - to zupełnie nowy smak, który znajdziemy na półce obok klasycznego Tic Tac Mint, Orange, Strawberry Mix oraz Citrus Mix. Kampanii towarzyszy loteria, w której do wygrania są Tic Tac boxy, zegarki, telefony oraz słuchawki marki Samsung.

- W tym roku pozytywnie nakręcać będzie nas aż 5 smaków Tic Tac. Poznamy je wszystkie nieco bliżej, w czym pomogą nam bohaterowie spotów, którzy stali się ich uosobieniem. Zachęcamy wszystkich, by w kampanii “Znajdź swój smak. Jest Tic Tac dla każdego” spróbowali odnaleźć tę paczkę, która najbardziej pasuje do ich osobowości - mówi Adrianna Skalniak, senior copywriter w Hand Made

Agencja Hand Made odpowiedzialna jest za szereg działań związanych z przygotowaniem kampanii. Od zaprojektowania materiałów graficznych, POS oraz landing page’a przez przygotowania scenariuszy spotów digitalowych i tagonu telewizyjnego, produkcję materiałów wideo po kompleksową organizację loterii, prowadzenie kampanii display i komunikację akcji w mediach społecznościowych marki.

- Ikoniczny Tic Tac kojarzy nam się przeważnie z klasycznym smakiem miętowym i mało kto pamięta, że w swej ofercie mamy wiele innych smaków. W tej aktywacji chcemy przypomnieć naszym konsumentom o wielości smaków w naszej ofercie. Chcemy także trafić nie tylko smakiem, ale też emocjami jakie niesie ze sobą marka, stąd każdy smak dostał swoją osobowość, którą przedstawiamy w materiałach wideo, które będzie można zobaczyć w internecie i na VOD. Jak zawsze pamiętamy też o najistotniejszych atrybutach naszej marki, dlatego wszędzie towarzyszyć nam będzie dźwięczna muzyka, grzechotanie, nasi rysunkowi bohaterowie Tic & Tac oraz promienie pozytywności ułożone z naszych pastylek - mówi Magdalena  Łącka, country category marketing manager Tic Tac. 

Spot wyreżyserowała Anna Bajorek, a autorem zdjęć jest Patryk Kin. Muzyka została skomponowana specjalnie do tej kampanii przez Marka Domańskiego ze studia Beatshop. Postprodukcją spotu oraz adaptacją na inne rynki europejskie (zajął się dom postprodukcyjny Badi Badi). 

Marka Tic Tac i agencja Hand Made współpracują ze sobą nieprzerwanie od 2018 roku. Hand Made obsługuje największe aktywności Tic Tac w Polsce, odpowiada za obsługę mediów społecznościowych marki i zapewnia stałe wsparcie strategiczno-kreatywne.

 

 

 

Dołącz do dyskusji: Tic Tac z nową kampanią “Znajdź swój smak. Jest Tic Tac dla każdego”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
TicTac to przykład jak sprzedać kilogram cukru za sto albo i więcej zł.
odpowiedź