Tobiasz Wybraniec prezesem Euvic 2030

Tobiasz Wybraniec, w przeszłości założyciel agencji GetHero, objął stanowisko prezesa zarządu spółki Euvic 2030, której udziałowcem jest technologiczna grupa Euvic.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tobiasz Wybraniec prezesem Euvic 2030
Tobiasz Wybraniec

Tobiasz Wybraniec w 2014 roku założył razem z Pawłem Kowalczykiem agencję influencer marketingu GetHero, która pracowała dla takich twórców jak Young Multi, ReZigiusz czy Vertez. Później agencja stopniowo rozszerzała zakres kompetencji, stając się oficjalną siecią partnerską YouTube (MCN) i tworząc własny dział produkcji wideo. W ramach spółki działał także serwis APYNews.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/euvic-media-i-fabryka-komunikacji-spolecznej-wygraly-przetarg-centrum-e-zdrowia ##

Tobiasz Wybraniec wcześniej w GetHero

Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk rozstali się z GetHero z końcem 2022 roku. Przed założeniem agencji, Wybraniec pracował w firmach FitQuickly, Red Sky, Advice Online, agencji reklamowej Czart.

Udziałowcami Euvic 2030 są Gemini I Euvic. W zarządzie zasiadają obok prezesa członkowie - Jolanta Pardela i Krzysztof Smul. Spółka w KRS widnieje jako zajmująca się min. działalnością portali internetowych, stron www, oprogramowaniem i reklamą.  

Grupa technologiczna Euvic oferuje klientom usługi z obszaru IT, digitalu (Euvic Digital), zakupu mediów (Euvic Media) czy reklamy (Euvic Effect,  W październiku Euvic przedstawił główne założenia nowej strategii ‘Euvic 2030’. Grupa zakłada dalszy wzrost przez akwizycje, ekspansję zagraniczną i dalszą konsolidację rynku, a w perspektywie kolejnych 7 lat osiągnięcie przychodów na poziomie 4 mld zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały