Tomasz Chojnacki partnerem w San Markos

Tomasz Chojnacki, dyrektor kreatywny agencji reklamowej San Markos, obejmuje w niej stanowisko partnera. Będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych budżetów i rozwój działu kreacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Tomasz Chojnacki zajmuje stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej San Markos od 2007 roku, odpowiadając m.in. za reorganizację działu kreacji i wprowadzenie sieciowego modelu współpracy z klientami. W ostatnim czasie współtworzył kampanię „Kumpel z Przeszłości – 1944 Live”, która zdobyła szereg wyróżnień w polskich i zagranicznych konkursach reklamowych, m.in. Grand Prix Złotych Orłów (więcej). Obecnie dodatkowo obejmuje w firmie funkcję partnera i będzie zajmował się również pozyskiwaniem nowych budżetów oraz rozwojem działu kreacji.

grafika

Ogółem w branży reklamowej Chojnacki pracuje od ponad 10 lat. Wcześniej był związany zarówno z polskimi, jak i sieciowymi agencjami, m. in.: Testardo, Bates, Opus B i Banah Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu