Tomasz Kalemba przechodzi z Onetu do Interii Sport

Tomasz Kalemba będzie dziennikarzem segmentu premium Interii Sport (Grupa Polsat). Po 21 latach pracy dziennikarz rozstaje się z Onetem (Ringier Axel Springer Polska).

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:

Interia potwierdziła nieoficjalne ustalenia Wirtualnemedia.pl. O przejściu dziennikarza z Onetu do tego portalu pisaliśmy w ubiegłym tygodniu. Wtedy jednak Kalemba mówił, że nie wie „nic na ten temat”, informacji nie potwierdzał też szef Sport Interia Daniel Bednarek.

Kalemba w Onecie pracował od 2001 roku. Od 2015 roku pisał także dla „Przeglądu Sportowego”. Dziennikarz był korespondentem m.in. na igrzyskach olimpijskich w Vancouver (2010), Londynie (2012), Soczi (2014), Rio de Janeiro (2016), Pjonczangu (2018), Tokio (2020) i Pekinie (2022).

Relacjonował największe imprezy m.in. zimowe i letnie igrzyska olimpijskie oraz lekkoatletyczne, narciarskie, siatkarskie, biathlonowe, kajakarskie i wioślarskie mistrzostwa świata i Europy. Laureat Nagrody Dziennikarzy Małopolski 2012 w kategorii „sport” oraz „Złotego Pióra 2011-2012" w dziedzinie mediów elektronicznych. Autor Roczników biathlonu 2009/2010 i 2010/2011.

Według badań Mediapanel, serwis Interia Sport w listopadzie 2022 roku pierwszy raz w swojej historii przekroczył barierę 7 mln użytkowników. Strona główna Interii odnotowała w tym czasie 5,2 mln użytkowników, którzy przeciętnie spędzali tam 35 minut i 55 sekund, oraz 17,7 proc. zasięgu. Cała Grupa Polsat-Interia miała wtedy niemal 21,1 mln użytkowników, co dało jej ponad 71 proc. zasięgu. Użytkownicy spędzali na stronach grupy średnio 1 godzinę, 25 minut i 13 sekund.

jsx
Autor artykułu:
jsx
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media