Digital Network z mniejszym zarządem

Tomasz Misiak zrezygnował z funkcji członka zarządu spółki Digital Network (wcześniej 4fun Media) zajmującej się reklamą outdoorową.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Digital Network z mniejszym zarządem

W komunikacie giełdowym Digital Network stwierdzono, że firma koncertuje się obecnie na działalności w segmencie cyfrowej reklamy zewnętrznej, za którą operacyjnie odpowiada jej spółka zależna Screen Network. Dlatego zmniejszenie zarządu „służy optymalizacji kosztowej oraz uproszczeniu struktur zarządzania grupą kapitałową”.

Digital Network na początku 2022 roku zmieniła nazwę z 4fun Media. Wcześniej firma wycofała się z pozostałych segmentów swojej działalności, sprzedając kilka spółek e-commerce’owych, agencję reklamową Bridge2fun oraz - jesienią 2020 roku - nadawcę stacji telewizyjnych 4fun.

Tomasz Misiak w zarządzie Digital Network był od połowy 2017 roku. Odpowiadał za rozwijanie i wdrażanie rozwiązań technologicznych w całej grupie kapitałowej. Równocześnie objął funkcje członka rady nadzorczej i prokurenta w Screen Network.

Wcześniej przez pięć lat pełnił funkcję CTO w spółce Dirlango. W latach 2004-2012 był dyrektorem ds. komunikacji interaktywnej i technologii w 4fun Media, a wcześniej pracował m.in. w Grupie Onet.pl jako dyrektor serwisów SMS.

W zarządzie Digital Network pozostają Agnieszka Godlewska jako prezes (pełni tę funkcję od listopada ub.r., jest też szefową Screen Network) oraz Aneta Parafiniuk jako dyrektor finansowy.

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa kapitałowa Digital Network osiągnęła wzrost przychodów z 32,22 do 41,55 mln zł, zysku operacyjnego z 9,85 do 15,59 mln zł i zysku netto z 6,46 do 18,56 mln zł. Większościowym akcjonariuszem firmy jest Epicom, ma 64,21 proc. jej walorów.   

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu