SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Niewiński i Jakub Wilczak na stanowiskach dyrektorskich w Ad-Vice

W internetowej sieci reklamowej Ad-Vice, niedawno kupionej przez Ströer Polska, Tomasz Niewiński objął stanowisko dyrektora sprzedaży, a Jakub Wilczak - dyrektora operacyjnego. Będą odpowiadać za zarządzanie nowymi pionami: sprzedaży premium oraz operacyjnym.

Od lewej: Tomasz Niewiński i Jakub WilczakArticle

Tomasz Niewiński odpowiada za zarządzanie sprzedażą agencyjną i bezpośrednią oraz negocjacje handlowe, natomiast Jakub Wilczak koordynuje prace trzech podległych działów: zakupu, marketingu oraz traffic. Kierowany przez niego pion operacyjny zajmować się będzie rozwojem produktów w zakresie oferty premium oraz sprzedaży automatycznej.

Nowo mianowani dyrektorzy raportują bezpośrednio do Artura Muszkieta, dyrektora zarządzającego Ströer Digital, struktury utworzonej na początku lipca br., po tym jak Ströer Polska za 4,6 mln zł kupił Ad-Vice od Grupy CAM Media.

Tomasz Niewiński. dołączył do Ströer Media w lutym br. Wcześniej pracował m.in. jako dyrektor ds. reklamy internetowej w Infor Biznes. Z branżą reklamy internetowej związany jest od ponad 10 lat.

Jakub Wilczak pracuje w Ad-Vice od 2009 roku. Wcześniej odpowiadał za negocjacje z największymi wydawcami oraz nadzorował pracę działu sprzedaży. W branży reklamy internetowej pracuje od ponad 9 lat.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomasz Niewiński i Jakub Wilczak na stanowiskach dyrektorskich w Ad-Vice

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krzysio
Kryzys w social mediach trzeba przykryc ?
odpowiedź
User
looser
Powodzenia Panowie!
odpowiedź
User
TrueStory
Pragnę też przypomnieć, że Niewiński między Inforem, a Ad-vice pracował w Evolution Media Net.
odpowiedź