SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Top model” stracił 700 tys. widzów. TVN przegrywa z Polsatem

Piątą edycję programu „Top model” ogląda w TVN średnio 1,5 mln widzów, o 720 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu czwarta seria show. TVN w czasie emisji formatu jest trzeci w grupie wszystkich widzów i drugi w grupie 16-49.

Article

TVN piątą serię „Top model” pokazuje w poniedziałki o godz. 21.30 począwszy od 7 września br. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków reality-show wyniosła 1,51 mln widzów. Przełożyło się to na 10,76 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej osób obejrzało drugi odcinek „Top model 5”. Zgromadził on przed telewizorami 1,68 mln widzów.

Widownia „Top model” odcinek po odcinku

Top model

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

07-09-2015

1 346 214

8,79%

14-09-2015

1 681 653

12,39%

21-09-2015

1 504 011

11,35%

Piąta edycja „Top model” notuje zdecydowanie niższą widownię niż emitowana rok temu czwarta odsłona formatu. Ona po trzech odcinkach gromadziła aż 2,23 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 16,71 proc. i 23,16 proc.

W paśmie nadawania piątej serii „Top model” TVN jest trzeci w całym rynku. Pierwsze miejsce zajmuje Polsat, nadający filmy fabularne oraz mecz Polska-Gibraltar, co dało mu 21,28 proc. udziału. Druga jest TVP2 („Kulisy M jak miłość”, „Tomasz Lis na żywo”; 15,76 proc.). Gorzej od TVN wypada TVP1 („Teatr Telewizji”, „Wielki test o Wojsku Polskim”, filmy dokumentalne; 5,79 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Polsat nadal jest pierwszy, ale TVN zajmuje już drugie miejsce.

Oglądalność formatu na tle konkurencji

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

2 988 004

21,28%

24,93%

TVP2

2 213 691

15,76%

11,01%

TVN - Top model

1 511 074

10,76%

15,98%

TVP1

813 052

5,79%

3,99%

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,83 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Top model” stracił 700 tys. widzów. TVN przegrywa z Polsatem

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
A.w.
No nie powiedzialabym ze ta ramowka TVN jest sukcesem
31 11
odpowiedź
User
mateusz
owsze, ta ramówka (jak i 2 poprzednie) tvn-u jest słaba.
choć top model może polepszyć oglądalnośś.
14 15
odpowiedź
User
Nina
Niestety determinacja uczestników "po trupach do celu" nie budzi sympatii.
13 9
odpowiedź
User
Andy
TM to jedyny program na pedałenie, który oglądam (w sumie to jedyne 50 min na które odpalam tv w całym tygodniu, o ile na playerze nie obejrzę)... ale ostatni odcinek był tak drętwo zmontowany, że ostatnich 15 minut nie strawiłem..
13 19
odpowiedź
User
deze
czy jeszcze coś z tej ramówki NIE MA oglądalności? bo chyba już były newsy o wszystkich formatach?
15 9
odpowiedź