„Top model” zyskał 250 tys. widzów. TVN liderem w grupie 16-49

Siódmą edycję programu „Top model” ogląda w TVN średnio 1,60 mln widzów, o 250 tys. więcej niż gromadziła emitowana dwa lata temu szósta seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem wśród wszystkich widzów i liderem w grupie 16-49.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

TVN siódmą serię „Top model” pokazuje w poniedziałki o godz. 21.30 począwszy od 3 września br. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków reality-show wyniosła 1,60 mln widzów. Przełożyło się to na 12,70 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 19,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,92 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej osób obejrzało drugi odcinek „Top model 7”. Zgromadził on przed telewizorami 1,74 mln widzów.

grafika

Najnowsza edycja „Top model” notuje o 250 tys. osób wyższą widownię niż emitowana dwa lata temu szósta odsłona formatu. Wówczas po trzech odcinkach program gromadził 1,35 mln widzów, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 10,33 proc., 16,06 proc. oraz 13,15 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ramowka-tvn-jesien-2018,7171259634940033a ##

W paśmie nadawania szóstej serii „Top model” TVN jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2, nadająca w tym czasie kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co daje jej 20,43 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 10,05 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 1,71 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN jest liderem, a dalej plasują się: Dwójka, Polsat i Jedynka.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style