SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Toya reklamuje „Ćwirniętą promocję”

Sieć kablowa Toya wprowadza wiosenną „Ćwirniętą promocję”. Ofertę wspiera kampania reklamowa w prasie, radiu, punktach sprzedaży i na outdoorze.

Wprowadzana przez sieć Toya „Ćwirnięta promocja” obejmuje 99 proc. zniżki na abonament przez pierwsze dwa miesiące korzystania z każdej usługi w firmie: analogowej i cyfrowej telewizji, internetu i telefonu. Oferta będzie obowiązywać do połowy czerwca.

Promocję wspierają działania reklamowe prowadzone w prasie (lokalne dzienniki), radiu (lokalne rozgłośnie) oraz w centrach handlowych i pojazdach komunikacji miejskiej. Kreacją kampanii i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się we własnym zakresie zespół telewizji Toya.

Dołącz do dyskusji: Toya reklamuje „Ćwirniętą promocję”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
tylko UPC
odpowiedź